Sunday, June 23, 2013

Project 365: Day 168-174

Week 25, busy but nice :) I got over 100 Pinterest followers this week thank you all :D oh and a 100 Bloglovin' followers :D

tayin paketic

Day 168. I got Taya's package from her giveaway

picture

Day 169. Picture in my room I've always liked this one


Day 170.  Out of focus

veliki mjesec

Day 171. Not the closest or full but still close :D

cetvoro ljudi gleda zalazak sunca

Day 172. I'm watching, they are watching :)

crkva u rozatu na ombli

Day 173. On the other side of the river

prsten s flejkijima

Day 174. Close up of the ring

24 comments:

  1. Obožavam tvoje fotografije! Posebno supr mi je ova di penzići gledaju u daljinu, a ti u njih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenka :D cijeli zalazak smo odgledali zajedno :D

      Delete
  2. Vzemi me s sabo na morje, kako je krasno. <3
    Super fotke, upam, da si zadovoljna z nagrado. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da te imam gdje smjestit odmah :) A nagrada je super pogotovo ruz mi je po ovakvom vremenu taman ono sto mi treba :)

      Delete
  3. Congrats on 100 & 100 followers! I love your photos of nature :)

    ReplyDelete
  4. I meni se sviđa ovaj jedrenjak u tvojoj sobi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga bas lijepo cijelog uspjela uhvatit ali glavnina se vidi :D To mi je bilo malo za odmarat oci dok sam ucila u osnovnoj i srednjoj :D

      Delete
  5. Imam i ja sličnu sliku u sobi, samo što je moja u nevremenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da jel imas fotku na blogu, ako ne mogla bi je stavit jedan dan :D

      Delete
  6. Ja također jedva dočekam tvoj post radi fotki. Pravi su melem za oči i još jednom, skidam kapu :))

    ReplyDelete
  7. I'm watching, they're watching mi je definitivno najbolja!

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se foto Day 169. Picture in my room I've always liked this one, mnogo je lep jedrenjak. Meni se inace svidjaju fotografije koje su malo vise "specificne", tako da je moja omiljena u ovoj grupi Day 170. Out of focus :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A eto trudim se da bude od svega pomalo :D Drago mi je da ti se svidjaju :D

      Delete
  9. svi nešto gledaju ;)
    dobre fotke, volim tvoje fotke :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)