Sunday, June 2, 2013

Project 365: Day 147-153

 Week 22, weather is dreadful and that means more indoor pictures, I hope upcoming days mean more sun and heat I'm not used to freezing in July :/

tre metri sopra il cielo

Day 147. I'm a little annoyed that it's not finished, but I love that someone decided to write it I watched the movie again this week (spanish version, it's better)


Day 148. Rustic wood and stone


Day 149. Detail from a wall 


Day 150. Bronzer that I meant to include into Seven deadly sins tag but I liked it so much that I wanted to put it here


Day 151. In Muller but I resisted buying anything, good for me (that day) :D

killys regenerating base coat essence btgn fast dry

Day 152. Currently using in case you were wondering

tjestenina sa sirom

Day 153. Late lunch/ early dinner, pasta with cheese

24 comments:

  1. Ja mislila kakao, kad ono bronzer :D

    čiz pašta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe izgleda stvarno kao kakao ovako praskast :)

      Delete
  2. Moje omiljene fotografije iz ove grupe su: Day 150. Bronzer i Day 153. Late lunch/ early dinner, pasta with cheese (njam, njam..!) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ste poludile za pastom, morat cu ja organizirat neku veceru da vam i skuham doticnu (iako nije nista posebno :))

      Delete
  3. Ja ne smijem više gledati ovakve postove jer automatski nakon čitanja idem u kuhinju :) Super su slike, posebno ova slika bronzera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavi lokot na frizider, moram i ja na svoj :)

      Delete
  4. opet super fotke, a ova zadnja mi djeluje i jaaaako ukusno premda ne bih trebala biti gladna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nije bilo lose, falilo mi je malo jos nekih proteina koje inace stavim, al bit ce drugi put :)

      Delete
  5. Manistra sa sirom je moja spiza definitivno! Al kako lipo izgleda... Dođe mi da je pojeden, a taman sam večerala manistru s tikvicama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja najcesca je inace s tunjevinom, al treba nekad i ovako za promjenu :D Nisam probala s tikvicama, ali ni ne volim ih pa ne vjerujem bas da bi mi se svidila

      Delete
  6. Kao i uvijek od tebe, profi fotke a još ljepše ono na njima:))

    Uf, ogladnila sam momentalno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali nemoj da ti pocnem nabrajat koji su problemi na pojedinima XD Bar znam sto je problematicno i kako bi se moglo popravit za neki drugi put :)

      Delete
  7. Testenine s sirom so mi najboljše. :)
    Fotka z bronzerjem je najlepša. <3

    ReplyDelete
  8. Poludim od gladi čim vidim paštu :))

    Mogu uzeti prvu fotku za onaj drugi love blog? :) skupljam i ovakve natpise okolo sa svih strana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat cu prestat stavljat fotke hrane izgleda da svi odu gladni s ove stranice XD I naravno, javi ako ti mozda treba i veca verzija, zao mi je samo sto je mutna, ali uz zum i brzinu ruke nisu ostale dovoljno mirne

      Delete
    2. Hvala ti, idem sad odmah na blog :D i neće trebati veća, ova će biti taman, a to što je mutna joj čak daje neki dodatni šarm :)) ako negdje po gradu naletiš na još štogod ovakvo, slobodno fotkaj pa šalji :)

      Delete
  9. What movie did you watch on the day 147?
    First I thought it was cocoa or something (instead of bronzer :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I watched it a few days later but it's Tres metros sobre el cielo (http://www.imdb.com/title/tt1648216/) It has a second part too Tengo ganas de ti (http://www.imdb.com/title/tt1797504/) I love them both :)

      Delete
  10. Replies
    1. Svi su igleda :D Sreca vrijeme je za veceru :)

      Delete
  11. Jako mi je sviđa fotografija bronzera, definitivno moj favorit (uz tjesteninu, naravno), iako sam na prvi pogled pomislila da bi to mogla biti fotografija zemlje. :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugi put bi mogli igrat pogodi sto je na slici :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)