Tuesday, June 4, 2013

NOTD: Blue caviar accent mani

And for my 300th published post (on this blog) I decided to be lazy and only publish a photo of a mani I'm wearing right now. ^_^ 

kavijar manikura tamno plava

This was my first time trying to do anything with small beads and it was quite easy to get them properly on the nail, but they get EVERYWHERE. I bought the beads from Studio Di on Dani ljepote fair for 10 kn. They are purplish in the container but when topped with top coat they turn into this dark blue. I will be making a full mani one day, I'll show you when I do. And the dark blue is Deborah  03 mat,  which is in my collection for a very long time topped with top coat :) Have you tried caviar mani? 

22 comments:

  1. Kako dobro, pogotovo ovaj kavijar, izgleda mi nenadj...vo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe meni se isto svidja vise nego sto sam mislila, moram se sad upustit u jedan sa svih deset noktica :D

      Delete
    2. fedva čekam! evo opet gledam i divim se...

      Delete
  2. Congrats on 300-th post! I like this mani :)

    ReplyDelete
  3. Cestitke za 300-ti post! Lep kavijar manikir, a plava bojica je super! :-) Na srecu, imam je, hihihi... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je sjecam se tvojih swatcheva, super je za mnoge stvari, pogotovo za stamping :)

      Delete
  4. Congrats!! 300 posts - its a lot! :)) I tried caviar nails once and it was pretty much a failure, but I love the accent you did!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Oh why was it a failure?

      Delete
  5. čestitka na velikoj brojci! ovo sa caviarom je super!

    ReplyDelete
  6. meni ova kavijar manikura super izgleda, ali je ne bi isprobala, totalno mi se čini nepraktična na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je jedna od onih stavi da izgleda lijepo i ne radi nista, ali recimo kad je ovako top coat preko meni se ovaj nokat super drzao, vjerujem da bi drzao i koji dan da ja imam strpljenja to nosit. Vidjet cu kako ce bit kad napravim svih 10 :)

      Delete
  7. Wow, prekrasno <3 Već duže vrijeme želim kavijar, mislim da ću ga uskoro napraviti sa gelom, ali u nude bojama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Zar ga i na gelu rade? Nisam upoznata s tim buduci da nikad nisam stavljala gel.

      Delete
  8. Cestitke za 300ti post :) super ti je ova kombinacija, ja imam neke ocajne kuglice koje izgube boju kad ih zalijem tc-om :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Joj to nije dobro, mene je i ovo mijenjanje boje zacudilo, pretpostavljam da bez top coata ne traju bas dugo, ovako s top coatom bas sve cvrsto postane

      Delete
  9. Odlično ti je ispalo, ja kad sam ovo pokušala, bilo je tih kuglica više po kuhinji nego po noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene su ipak bile samo po stolu, dobro sam se pripremila i postavila prepreke, doduse tko zna sto bi bilo da sam radila obje ruke umjesto dva nokta :D

      Delete
  10. super, volim teksturu na noktima :D
    čestitam na okrugloj brojci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D meni je isto kul, al ne mogu prestat dirat XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)