Wednesday, May 15, 2013

Very Milky Way

I have so many pictures but so little time. These were easiest to pick and edit. So today I present you Golden Rose Selective 04 Milky way. 

bijeli lak za nokte

A white nail polish, we all know that a good white is hard to find. In these pictures there are three coats with top coat in the natural lightning. If your nails don't have any ridges you might get away with two, but I needed a third one to even everything out. Regular drying time, fast drying top coat should speed up the process and it's an absolute must if you are going to layer it with neons, which is the main reason I bought it. 

white nail polish

You get 16 mL of nail polish for 20 kn in the pace where I bought it. Regular brush, the cap reminds me of OPI ones. The bottle has a weird triangular shape which is not great for holding or storage, but I don't store my polishes so neatly so I don't mind. If you are looking for a good white this might be the answer. I will still be on the lookout for two or maybe possibly one coater (HG) but I know those are very rare in the white family. So which is your favorite white nail polish?

20 comments:

  1. Ooooh, fancy, sviđa mi se. A i 20 kunića je sića za dobar lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da pogotovo kad isti ima 16 mililitara :D

      Delete
  2. ove GR lakove još nisam vidjela, al definitivno si budem uzela ovog bijelog kad naletim na njega :) trenutno mi je najbolji maybelline french white.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si u Zagrebu imaju ih na onom kao kiosku na okretistu na Crnomercu cim se izadje iz tramvaja

      Delete
  3. Oh, you decided to try Selective nail polishes! :) It looks like it's a nice white. I'll try to show my white nail polish on Saturday :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I went to buy the Jolly jewels but the ones I wanted were sold out and I needed a white so I decided to buy this one :)

      Delete
  4. Imam ovaj lak, volim ga jako, no nije baš postojan na mojim noktima.

    Brzo se počne guliti , ali i dalje ga volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da :( ja mog jos nisam isprobala na dulje staze pa nisam o tome nista napisala, bas cu pripazit kako se ponasa kad ga opet stavim.

      Delete
  5. Jaz belega ponavadi ne nosim samega, ga bolj uporabljam za nail art. Mislim, da še nisem našla perfektnega belega laka. She, ki ga trenutno uporabljam, ima malce preveč vodeno formulo, drugače bi bil odličen. Mi pa ustreza za podlago za nail art. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je isto malo cudno ga nosit samog, kao podlogu za nesto svakako :)

      Delete
  6. Ja nekako nisam ljubitelj bijelih noktiju, uvijek me to podsjeća na korektor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe zato ja volim kakvog neonca stavit preko, a i ovaj nije toliko prebijel da bi pomislio da je korektor u pitanju

      Delete
  7. Svidja mi se :-) Ja sam jos uvek u potrazi za savrsenim belim lakom, a dok ga ne pronadjem koristim NYC n° 134 Pinstripe White :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverending quest :D Ali koliko se sjecam nije ti los taj tvoj bijeli :)

      Delete
  8. Predivan je, imaju bas dobre boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam jako zadovoljna njihovim lakovima, u ovoj liniji su vise onako sigurne boje, ali color riche linija je sjajna

      Delete
  9. joj divotica u gr asoritmanu, nikako prežalit što ih uživo ne viđam :uzdišečemerno:
    baš sam ispraznila bočicu bijelog eveline, krasan ali svega 5 ml, ima još nešto sitno i u bočici cg snow... a kupila sam i s-he 115 na nininu preporuku i čini mi se dobar :D
    nije baš da ih nosim ali za nail art uvijek posluže :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma meni isto treba za nekakve podloge, nije mi bas za samostalno nosenje :) a taj she sam vidjala swatcheve ne cini se los, ali ne volim njihovu novu formulu

      Delete
  10. Super izgleda ovaj beli. ja nemam nijedan cisto beli lak koji skroz pokriva, a ovaj bi definitvno bio najjeftinija opcija, kod nas su tek nesto iznad eura, bas prejeftino. Mislim da cu ga ipak kupiti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stalno avidim vasim cijenama ovih turskih lakova, kod nas ih i kod najjeftinijih nabiju, za tu cijenu ce ti ovaj bit savrsen ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)