Sunday, May 26, 2013

Project 365: Day 140-146

Week 21, very chaotic for me, three cities in one week is a lot for me. Let's hope there will be some good results out of it :)

par u splitu

Day 140. A couple chilling by the sea

pogled na lokrum s banja

Day 141. First swim of the year on Banje with view of Lokrum

view from gruz

Day 142. My view 

cajoteka cajevi

Day 143. With a friend in Cajoteka


Day 144. New in some number, some things I got some things I bought :)

zeko zveko

Day 145. Wittle wabbit

letters manicure

Day 146. Letters manicure for forum contest :)

16 comments:

  1. odlične fotografije...kako volim more:) sviđa mi se i manikura, jednostavno a efektno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Uh more <3 jos su mi se potrefili ti neki lijepi dani, valjda ce ih bit puno ovo ljeto iako jos ne izgleda tako

      Delete
  2. Fotografije morja so mi ukradle srce. Krasne nove pridobitve, komaj čakam swatche Depend lakov. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce, samo cekam sunce, a nesto se skriva ovih dana, prognoza mi nikako nije po volji :)

      Delete
  3. Auuu, blago tebi na moru i kupanju./ Brojim dane do godisnjeg :) super je i ovaj zec-prsten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspjela sam ugurat jedno, a sad cemo vidjet kad ce bit drugo :D

      Delete
  4. Volim sve "morske" fotografije, a moja omiljena ove nedelje je Day 143. With a friend in Cajoteka :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam neki veliki ljubitelj cajeva pa nisam obavila nikakav soping, ali mi se bas svidja kako im je interijer uredjen :)

      Delete
  5. Awesome photos! I already can't wait to go to the sea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I don't know how will my situation with the sea be this year but at least I got to enjoy it a little bit :)

      Delete
  6. Bome si hrabra što se kupanja tiče, meni je još uvijek prehladno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije uopce, taj dan kad sam se kupala u Dubrovniku je more bilo 21, sto je meni idealna temperatura, a kupala sam se ja i na 17-18, bude i usred ljeta 21 pa se isto svi kupaju :D

      Delete
  7. Joj, svaka čast na kupanju, ja još nisam, čekam malo ohrabrenja od vremena, u posljednje vrijeme samo kiša i vjetar, brrrr, ne sjećam se kada sam zadnji put u ovo doba godine nosila druge rukave. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugurala sam to u taj jedan lijepi dan sto sam mogla, da sam jos dole sumnjam da bi se ovih dana kupala po tome kakvo je vrijem. Da bas je hladna godina i zima je trajala stoljecima, pa nas hladnoca jos ne pusta :(

      Delete
  8. lol, kako polako vrtim stranicu vidim samo 'lova' na noktima i umirem od smijeha... a onda se pojavi i ono 's' ;)
    kako je krenilo, kod zna kad ćeš opet u more, čini se kao da se sprema jesen a ne lito... doduše, nije meni previše mrsko ;)
    lakićiiiii i zecoprsten <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ove na forumu su krivo citale pa sam za njih napravila i ovu verziju https://lh3.googleusercontent.com/bHM_maK-eH8mdQdb2BceTgiDDdtcl2gK_cj-_WmSN4E=w206-h197-p-no :) Bome nisam ni ja sigurna, ali ako bude iz pravih razloga necu se bunit :D samo da bude sunca gdje god ja bila :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)