Sunday, May 5, 2013

Project 365: Day 119-125

 Week 18 :) I know it's a little late but I wanted to post this since I always post it on Sunday :) Hope you had a nice weekend :)


Day 119. New professional plan, in other words waste of time


Day 120. This is what you get when you have food bloggers around, Charmpam's work


Day 121. Not a part of Project 10 pan but it's empty :)


Day 122. Flowers, the park looks really pretty


Day 123. Postal boxes 


Day 124. Accidentally I found out what exactly Vešmašina  is :D


Day 125. Everyone has to have a piece of cake on their birthday :D

19 comments:

  1. Bilo je zanimljivo ovog tjedna. :D
    Mene uvijek iznova zadivi ljudska mašta i naša "Vešmašina". xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moglo bi se rec da je, saroliko ali bas nije dosadno. A drago mi je sto sam saznala to sto je vesmasina inace tko zna koliko bi me mucilo :D

      Delete
  2. Koliko vidim, puno finih stvarii :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je pogotovo kapkejksi i torta :D

      Delete
  3. Luđa, al iden sad guglat Vešmašinu jer nemam pojma šta je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trgovina odjecom s dosta finih, ali skuuupih stvari za moj budjet :)

      Delete
  4. Vešmašina je za mene puno preskupa :))
    Ma jel to tebi bio rođendan?? Ako jest, sreeeetan rođendan :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjeh, takodjer, a bas ima lijepih stvarcica, a mozda jednom. I je bio je rodjendan hvala :D

      Delete
  5. Eto ga, da i ja ostavim trag.. :)
    Shvatih da sam zapravo bila na tvom blogu vec.. samo eto, ni ja mislim da nisam ostavljala komentare bas.. :/
    I da... sretan rodjendan... trebala sam onda tebi ostaviti ostatak cupcakesa za rodjendan.. darn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)a cupcakesi, ne bi oni izdrzali do rodjendana ^_^ Sto se komentara tice znam da je meni uvijek najteze ostavit prvi ima blogova koje samo lurkam vec godinama XD

      Delete
  6. krasni cupcakesi i torta, srećom su mi predaleki ;)
    bravo, čestitam na praznoj bočici laka, meni se sve čini da idućih 5-10 godina neću isprazniti nijednu... osim standardno baze i nadlaka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nakon toliko godina mora se nesto i ispraznit, nadam se da ce ih bit jos dosta ove godine, vec znam na koje ciljam :D

      Delete
  7. Happy Belated Birthday dear!!! ;)

    ReplyDelete
  8. Sad skužih ročkas... Pa neka ti je sretan! Puno zdravlja i lijepih stvarčica nek se nađe u tvojoj torbici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Goga :) A oboje slatko je bilo bas njam njam :)

      Delete
  9. Moje omiljene fotografije iz ove grupe su Day 121. Not a part of Project 10 pan but it's empty :) i Day 125. Everyone has to have a piece of cake on their birthday :D (ova druga zato sto sam veliki sladokusac, pa mi odmah vodica podje na usta kada vidim ovakve fotografije!) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe lakovi i slatko :D kako nece vodica na usta :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)