Thursday, May 2, 2013

OPI Elephantastic pink

This is the last polish from my small OPI collection. It's Elephantastic pink and it's part of the regular line. 

opi rozi lak za nokte

This is three coats with top coat in the shade. It's a creme vibrant warm pink. Formula is on the thinner side so three coats are necessary which I'm little disappointed about because I bought this as a dupe for my well loved Essence nail polish from one of their limited editions and that one is almost a one coater :( Well at least with OPI you get 15 mL of nail polish (I'm ignoring the huge price difference) 

pink nail polish

And this is the same but in the sun, the real color usually looks like on the first picture. It dries rather quickly I didn't test that too much because with three coats I immediately go for a fast drying top coat. Also as the other OPI's this one chips fast on me, I don't know why they do that but I'm glad that I got the color I wanted I guess I'll manage with the other things. How do you like this color?

31 comments:

  1. Savršena mi je boja, da ga imam, ne bi skidala s noktiju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mozda ga jednom i nabavis :)

      Delete
  2. Nisam ljubitelj pink lakova, ali ovakve tople nijanse su mi drage :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ti je jer ti se ne kose s podtonom ;)

      Delete
  3. uvijek budem super tužna kad čujem da u sad-u opi lakovi koštaju 6-8 dolara...a kod nas su 20.... #sadface

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da slazem se :( ovog sam srecom uzela na snizenju, ali i tad je bilo preskupo

      Delete
  4. Obično se traže jeftiniji dupe-ovi za OPI ali ti si obrnuta. :D
    Boja je krasna ali kao što si i sama navela, 3 sloja... Hm. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam i frendica mi je rekla da nisam normalna kad sam rekla sto trazim XD

      Delete
  5. Super ti stoji, i mene nervira jer mu treba tri sloja pa ga bas retko mazem, al jeste predivna nijansa roze. Koji je to dupe od essenca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://lendoxia.blogspot.com/2012/06/little-bit-of-this-little-bit-of-that.html Ovaj rozi je u pitanju, nisu bas 100% dupe, Essence je mrvu hladniji, ali u vecini svjetlosnih uvjeta izgledaju isto pa sam zadovoljna, znam da 100% -ni dupe je prakticki nemoguca misija :(

      Delete
    2. Hvala! nazalost te kolekcije nije bilo kod nas

      Delete
    3. Nema na cemu, davno je bila pa se ne sjecam jel kod nas bila samo u Mulleru ili je bila i u Dmovima, svakako nedobavljivo vise

      Delete
  6. Ja obožavam pink lakove, ali nekako ih zimi zapostavim, pa sam sad skužila da nemam niti jedan! Stvarno mi je grozno koliko su kod nas skupi opi lakovi, ja ih za sad imam 3 (jedan mi je pao i razbio se :(), ali super mi je što mi se niti jedan još nije sasušio...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znam :( I ja imam tocno tri i ne dopustam si uopce kupovat vise nijedan novi. Nadam se da se ni moji nece sasusit, nakon tolike love samo bi mi jos to trebalo >.<

      Delete
  7. Lepa nijansa roze boje, svidja mi se :-) Kod nas su OPI jako, jako skupi i to me bas nervira, tako da se trudim i da ih ne gledam... Imam samo jedan OPI i to je I Have a Herring Problem... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ovdje, opcenito pretjerane cijene lakova u Europi :( Srecom ima ovih jeftinih brandova koji su isto dobri :)

      Delete
  8. Divaaan, samo tomogu reći. I predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. nije baš moja omiljena boja ali super ti stoji :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)