Sunday, April 28, 2013

Project 365: Day 112-118

Week 17, not much to say, just couple of regular days and Sunday :D 

boce na stablu

Day 112. Two beers sitting in a tree

nebo i drvo u cvatu

Day 113. Blue skies and blossoming trees

novosti

Day 114. New in #2 I promise to write a review of the face wash I've been meaning to do it for a long time


Day 115. Pizza (and a movie) night

vesmasina

Day 116. Vešmašina

vrh limenke

Day 117. A cold one

blogorodjendan

Day 118. Third blogaversary :*

22 comments:

  1. Bravo, cestitke za trogodisnjicu bloga!

    ReplyDelete
  2. Moje omiljene fotografije su Blue skies and blossoming trees i A cold one :-) Cestitam za trogodisnjicu bloga i zelim ti jos mnogo postova i lepih novih lakova! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) to su najbolje zelje za jedan blog :D

      Delete
  3. wow congrats! 3 years is a lot! keep up the great job :))
    oh and the opened can picture is very good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) and I'm glad you like it I'm very satisfied with that one

      Delete
  4. Presmiješne su mi one pive na drvu :)
    I sreeeetan blogorođendan, svaka čast na tri godine :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam mogla vjerovat kad sam vidjela, netko je valjda imao zanimljiv vikend :D I hvala :D

      Delete
  5. Whoa, tri godine, čestitke! :) Olay face wash meni se ne sviđa, potrošila sam dva, pošto se nisam mogla odlućiti, ali evo ... :) Moja omiljena: Vešmašina. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Meni je face wash savrsen zato stalno i govorim kako moram napisat recenziju pa nikako. Mene zanima zasto stoji plocica od te vesmasine, moram saznat sto je u pitanju ^_^

      Delete
  6. Vešmašina LOL. Pizza, nisam ništa drugo dobro ni vidjela. PIZZA!

    ReplyDelete
  7. Puno, puno čestitki povodom 3 - godišnjice !!

    A fotke su genijalne <3

    ReplyDelete
  8. zanimljivo rađa drveće u tvom susjedstvu ;)
    fotke su ti super, ali na to si nas već naučila :D
    čestitam na trećoj godišnjici, neka ih je barem još toliko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar nesto nije uredu s mojim drvecem? :O I puno hvala :D Ja valjda nikad necu bit potpuno zadovoljna, ali me ovakvi komentari ohrabruju. A sto se godisnjica tice, bar triput vise, nista drugo ne priznam ^_^

      Delete
  9. Sretna godišnjica :) Slike su ti jako lijepe postale, baš si se poprofesionalila :)

    Martinovka?! Skoro pa si mi u susjedstvo došla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Koji kompliment :) nadam se da jesu bolje, mora ovaj projekt necem i sluzit :) A ako mislis na prvu sliku nije Martinovka, Cibona je u pozadini. Martinovku sam prije pet godina prestala posjecivat :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)