Thursday, April 11, 2013

Kozmo brunch and Mades presentation

On Tuesday I was a Kozmo brunch where they had a presentation of four lines of Mades products, Chapter, Label, Stackable and Body Resort. This is a company from Netherlands and they make hand creams, body milks, bath salts, body washes and similar stuff. 

kozmo event

We got a short introduction of the brand and we got to try and smell some of the products. It would be tricky to try a shower gel on the spot ^_^. But I tried pear smelling hand cream and it smells like you've just bitten into a pear. 

mades chapter, stackable, body resort, label

Some of the products on display :)

label, chapter, body resort, stackable

I got a peony scented body milk and flower scented body wash to try out. They both smell pretty intense but not to overpowering I'll get back to you when I try them out for a longer time and see how I like them. I haven't yet gone to the store so I don't know the exact prices but this is an affordable brand so they aren't too high.  For sure I'll be getting some of the coconut scented products which are my favorite for the summer. If you try any of the products let me know what you think about them I'd really like some recommendations :)

23 comments:

  1. Koje dosadne postove imaš. Svaki put isto, nikad se ne vidi nešto od tvoje osobnosti. Prestajem te čitati :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://data.whicdn.com/images/30560655/crowley-gif-mark-sheppard-supernatural-Favim.com-290124_large.gif

      Delete
    2. Prosto nisam mogla da odolim da ne sledim ovaj tvoj link, osecala sam da ce biti nesto zanimljivo...! Jeste, bas sam se slatko nasmejala, dala si dobar odgovor na komentar od Anonymous-a... :-)

      Delete
    3. Bas su ti dosadni postovi o lakovima za nokte... Ako nesto ne pocnes crtati na njima prestajem te citati :-)

      Delete
    4. http://pics.livejournal.com/wildlotus2006/pic/0006ya71

      Delete
    5. ...ja sam se naravno samo salila.. :-) ;-)

      Delete
    6. Da nisi dobila bi drugaciji gif ^_^

      Delete
  2. haha, ovaj kometar iznad mog je očito napisala vrlo draga, vrlo ljubazna osoba hahahahaha....drž se lendoxia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ko da nemas blog dok ne dobijes prvi hejt komentar, dugo mi je trebalo, ali konacno se mogu nazvat uspjesnom blogericom ^_^

      Delete
  3. Ne obaziri se draga na hejtere, samo ti guraj svoje :**

    I baš me zanimaju ovi proizvodi, naravno da se meni u startu sviđaju žarke boje, totalni sam sucker na ambalaže haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U neke trgovine su vec dosli, pa se nadam da ce uskoro i kod vas, da ovoliko sarenilo se nikako ne moze promasit :D

      Delete
  4. Hahahaha svašta, ovaj GIF je genijalan što si stavila! XD
    Ja nisam probala ništa od tog brenda ali djeluje super za ljeto!
    Kiss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ovaj kokos sigurno, a i mango za one koji ga vole zvuci jako primamljivo :)

      Delete
  5. umrla sam od smija kad sam otvorila tvoj odgovor na prvi komentar :D
    ma đe nađe kraulija, obožavam tog lika <3
    nego... izgleda da u 'moj' kozmo nećeju da dođeju :(
    meni je ova serija stackable zapela za oko, baš super izgleda :D
    i šta kažeš, nije bila prezentacija gelova za tuširanje... mislim da bi to pod hitno netko trebao organizirat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakon visemjesecnog overdosea supernaturalom svugdje vidim samo supernatural :D a da napisem im pismo preporuke recimo da ubuduce postave kakvu tus kabinu, par zgodnih frajera za demonstraciju :D A ne mogu vjerovat da aobilaze Split kompletno a bit ce ih recimo na Supetru, cudno skroz, nadam se da ce to promijenit u buducnosti, srecom po mene bit ce ih na jednom mjestu u Dubrovniku

      Delete
  6. LOL na Crowley gif, stvarno sam se nasmijala. :D Odličan odgovor. :D Baš sam pogledala 2 Supernatural epizodi (u pola ćetiri ujutro, jeste), oko 10og nastavka 8. sezone toliko mi dosadili da danas gledam 11 i 12 epizodu. Ali bila mi je najbolja serija ikad prvih 5 sezona. Šteta. Crowley je zakon. <3 :D Dobro, ali John i Dean prve 3 sezona ljubavi mog badass-action-hero-movie/series života. ;)
    ZA Mades ćujem prvi put u životu ... još jedna znamka koja je preskoćila Sloveniju. Više me i ne iznenadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je drago sto sam tek sad pogledala svih osam u komadu tako da su mi sve sezone vrhunske :D Ja ne znam zasto sam toliko dugo odgadjala gledanje ali mi je jako drago sto sam na kraju pogledala :D Za Mades nisam ni ja cula do sad, ali mi je uvijek drago vidjet nki novi brand na trzistu :) jos jedna od stvari koju onda mozes pogledat kad dodjes u ove krajeve :)

      Delete
  7. Volim sve mirisljave gelove i kremice, a volim i miris kokosa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti za gornji komentar :D A mirisljavci, joj nema nista bolje nego uc pod tus uz nesto mirisljavo i pjenusavo, kod kremica mi se bas ne da mazuckat pa ih manje koristim *badgirl*

      Delete
  8. Ahahaha, svaka čast na linku Lendoxia <3

    ReplyDelete
  9. A ha ha ha, dobro si me nasmijala s odgovorom na anonimni komentar :D That's the spirit!!
    Nego, mene baš zanimaju ovi novi Kozmo proizvodi, moram definitivno u ljetni shopping :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posnofaj prije kupnje svakako, imaju testere meni su neki mirisi bozanstveni, a neki mi se bas i ne svidjaju. Bit ce i kakav post nakon jos malo isprobavanja

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)