Saturday, April 13, 2013

Essence stay matt Soft nude

After buying the first two Essence lip creams I was so satisfied so I decided to buy the other two shades. So I'll show you one today and one some other time :)

stay matt lip cream

Today I have a swatch of Essence Soft nude lip cream. 

essence mat sjajilo

Here it is how it looks in the sun. Unlike the Velvet rose this one is really creamy on the lips and it doesn't accentuate dry spots.

mat sjajilo niska cijena

And here it is how it looks in the shade. This a warmer toned flesh color and more appropriate for warmer skin tones. There is not much else to say I've been wearing this one quite a lot since I got it. If you haven't seen it here is swatch of Smooth berry. I hope you have a nice weekend :D

24 comments:

  1. Ja bi ih sve pokupovala, ali mi imaju neki strašno iritirajući miris i ne mogu preko toga nikako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je nekakva karamela je u pitanju, ni meni se ne svidja, ali su mi toliko dobri da mogu prec preko njega

      Delete
  2. Ooo, moram kupit Soft Nude. <3 Izgleda fantastično. Za sad imam Smooth Berry i stvarno je super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stalno mijenjam misljenje koja nijansa mi je favorit, ali kad pogledam i teksturu i boju mislim da je Smooth berry na vrhu :)

      Delete
  3. Stalno gledam ove stay matt .. i stvarno su prekrasni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu jesu ;) ako nisi dosad probaj svakako

      Delete
  4. Replies
    1. S razlogom, nadam se da ce se i tebi svidjat koliko i meni :)

      Delete
  5. Izgleda prekrasno na tvojim usnama! Divna boja!

    ReplyDelete
  6. Svi ih hvale, a ja nisam ljubitelj sjajila... A opet, želim probat! Ajme!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj jednu nijansu da vidis jel ti se svidjaju ipak su samo 18 kn iako ovo osim pakiranja meni ne slici na sjajilo, nisu ljepljivi i kremasti su, vise podsjecaju na ruzeve

      Delete
  7. Na prvoj slici mi izgleda odlično :) Prodano! Sutra idem po njega (i možda po crvenog)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ga pronac :) I swatch crvenog dolazi na red njega sam ostavila za kraj :)

      Delete
  8. Moja omiljena nijansa iz ove serije bi bila Velvet rose, zatim ova tj. Soft nude i tek na kraju Smooth berry :-) Na srecu, moja slabost su samo lakovi, sto se tice ostale kozmetike svidjaju mi se neke stvarcice, ali uglavnom uspem da se odbranim i da ih ne kupujem impulsivno... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh ja sam nedavno pocela zapinjat za sve moguce proizvode za usne :D A koji god je kozmeticki proizvod u pitanju tesko se branim od impulzivne kupnje kad je sve tako sareno i mirisljavo ne mogu odoljet :D

      Delete
  9. boja slikana u sjeni mi je daleko draza od one na suncu. gledajući slike nemogu je odredit dio bi je stavila po bojama,na suncu djeluje smeđe sa narančastim tonovima a u hladu nesto roskasto

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa realno je negdje izmedju svega toga, ova ipak vuce vise na to smedje i vjerujem da na nekome s toplijim podtonom od mene to jos vise dolazi do izrazaja

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)