Tuesday, April 23, 2013

Essence stay matt Silky red

And the last swatch of the Essence stay matt lip creams and that is Silky red

stay matt lip cream crveni

There is not much to say that I haven't said in previous posts Velvet roseSmooth berry and Soft nude.

essence silky red lip cream

And here is Silky red in the shade. It's a cold bright red which really stands out on the lips. It's very opaque and you need to be precise when applying it, the doe foot applicator is ok but if you want more control I suggest a lip brush as a better choice. 

crveno mat sjajilo za usne

And this is how it looks in the sun, it's creamy and has a natural sheen. It's smooth and silky and glides well on the lips. It lasts well but if you drink and eat it will fade faster. 

34 comments:

  1. Divna mi je ova nijansa. Moram uskoro do kozma po barem 2 nijanse jer se prema svim recenzijama koje sam pročitala čine odličnima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce se i tebi svidjet jednako kao i svima drugima :)

      Delete
  2. Prelepa je nijansa *.* Obožavam Essence sjajeve, one Stay With Me obične, a i ove mat, savršeni su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od obicnih zasad imam samo jedan jer nisam veliki ljubitelj sjajila, ali imam namjeru kupit jos koje :)

      Delete
  3. uaaau :o prelepe ustnice! <3

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hehe, bas je boja koju kamere vole :)

      Delete
  5. ajoj,je jaka boja. to bi na meni vrišalo. imam ja jedan al ubi me,neznam naziv,a jučer ga kupila

    ReplyDelete
    Replies
    1. vristi na svima :D ali meni je to puno draze nego nude usne

      Delete
  6. Divno *.* ja imam velvet rose i smooth berry i jako sam zadovoljna s mazalicama za tu cijenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) meni su te dvije bile prvi izbor :)

      Delete
  7. Od sve 4, ova mi je nijansa najčudnija. Moj je savjet da ju prvo isprobate prije nego ju kupite. Neutralne stoje svima, a i Berry je daleko univerzalnija od ove nijanse. I imaš potpuno pravo za nanošenje - kistić je najbolji način jer je tekstura gusta i jako je pigmentiran. Sve u svemu, jako dobri proizvodi za nisku cijenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da su neutralne podijeljene po podtonovima, velvet rose je bolji za hladniji, a soft nude za topliji. A sto se tice isprobavanja, malo je tesko jer nema testera.

      Delete
  8. ostala sam puff kad sam vidila sliku ovih usana rekla bih da dior
    sviđa mi se boja
    imam od catrice crvani i začudio me je koliko je dobar




    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. super je kad se nadje nesto dobro, a po maloj cijeni :)

      Delete
  9. Ova mi je najljepša od svih! Ne mogu vjerovati da ih kod nas još nema, jedva čekam vikend i lajsanje po Zg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ces ih pronac, u dmovima su samo u onima koji imaju dvostruku policu, u mulleru i kozmu su i na prvom stalku :)

      Delete
  10. Evo, idem ga kupit, ne mogu ovo više gledat!!! ;)

    ReplyDelete
  11. Ovakve boje su previse jake za mene, uglavnom nosim neki ruz ili sjaj koji je blago ruzicast i nezan... Inace, kada ovo vidim na tvojim usnama izgleda mi savrseno, bas kao sto je napisala Nail Crazy "cisti Hollywood", prekrasno ti stoji! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam uvijek za bold choices i na noktima i na usnama, a bome i na ocima iako sam u zadnje vrijeme u tom podrucju pocela s neutralnima

      Delete
  12. Joj joj jesam li ja jedina kojoj je ovaj lipcream, baš u nijansi Silky Red grozan? Očekivala sam brda i planine jer su ih svi hvalili, kad ono nepostojano, mrlja sve od zubiju do mačke i odjeće, neugodna aroma vanilije i nijansa mi se nikako ne sviđa na meni.. Jedina je pozitiva što je odlično pigmentirano. :( No vjerujem da na tebi lijepo izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj miris sam spomenula odma vec kod prvog, miris mi je grozan, ali meni se nos na svasta navikne tako da sad vise ni ne primijetim miris kod nanosenja. Ne preslikavaju mi se na zube, a istina da ostavljaju tragove, ali i svi drugi ruzevi (osim onih jako mat ili stainova) ostavljaju tragove. Uzivo sam ga do sad vidjela osim na sebi samo na Blanki (Varioli) i meni dobro izgleda, sad za ostale vjerojatno ovisi o podtonu i tome koliko je koza svijetla odnosno tamna.

      Delete
  13. That lipstick looks amazing!
    Hope we can follow each other bc i really like your blog!
    x

    http://esmeebee.blogspot.nl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I would check your blog but I don't support link spamming...

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)