Thursday, April 4, 2013

Confettis everywhere

 Finally it came to our stores :D And I had to snatch one up immediately. I promised you a swatch yesterday so I thought why not put it on right away. This is L'Oreal-Confettis from Color riche range. I've swatched it over Essence Five pocket grey. 

l'oreal black and white glitter

This is one coat with top coat in natural lightning and as you can see it's black and white glitter of various sizes and shapes, there are round and hexagon pieces, also there are small shimmer like specks that you can only see upon close inspection.

loreal lak za nokte

This is also with top coat but in the sun. It dries quickly but to a kind of dull finish which I kind of like but for longevity I decided to put top coat. You get 5 mL of this nail polish for 36 kn which is a little pricey if you ask me but for something this special I didn't think twice :D 

glitter lak na nokte

This one is shot without top coat under artificial light. I like the brush on these they are very easy to work with and if it wasn't for the price I would definitely be trying more of these, well maybe some sale will come up in the future :) I've wanted a black and white glitter for a long time and now finally I got one :D Will you be checking out this one in the stores or you'll pass? 

33 comments:

  1. Love this nail polish and combination! I need to get some black and white glitter too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you I hope you get it soon :)

      Delete
  2. Meni je lep, ni mi pa "wow, moram ga imeti". Sem ga že dvakrat gledala v trgovini, pa se potem odločila, da ga ne bom imela. Mogoče ga sprobam kdaj v prihodnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bas bilo cim sam vidjela promo fotke, moram ga imati, mislim da bi se trebao zadrzat pa stignes odlucit je li ti treba ili ne :)

      Delete
  3. Krasan je! Imam i ja five pocket grey, random info! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Meni je Five pocket najdraza siva, ova bocica mi je vec pri kraju, ali srecom uspjela sam nabavit back up :D

      Delete
  4. Tole kolekcijo sem pa zgrešila! ( res ne vem kako je to mogoče). Upam da še imajo kakšnega v tgovinah zame, ker je zelo lep na nohtih!
    A so trudi druge barve?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bi rekla da nije limited kolekcija, mozda samo jos nije dosla kod tebe. Ima jos i neki zlatni glitter, bijeli shimmer i mat top coat, svi su u ovim novim L'Oreal bocicama

      Delete
    2. V SLO je gotovo bila, sem videla na enem SLO blogu, da je punca kupila ta lak. Upam da ga tudi jaz dobim, mi je res precej všeč. Grem hitro na lov, da vidim če je še kaj zame ostalo =). Mogoče me bo pe beli shimmer prepričal =)

      Delete
    3. Drzim fige da bude uspjesan lov :D

      Delete
    4. Bil je uspešen =). Sem kupila zadnjega v trgovini =).
      Ostali mi niso bili preveč všeč.

      Delete
    5. Super bas mi je drago :D Da ostali su preuobicajeni :)

      Delete
  5. It looks lovely over the grey base :) I haven't seen those tops here yet..

    ReplyDelete
  6. Lijepo izgleda, ali ga ne bi kupila, ipak sam više tip za šarenilo šljokica :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tip za svaki glitter, ali ovaj mi je zanimljiv jer nije toliko uobicajen :)

      Delete
  7. wow this looks amazing - i love this look....the loreal looks really really awesome

    ReplyDelete
  8. sivca imam, još mi samo cofetiji fale ;)
    ali još uvijek odbijam dati tolike novce za lak od 5 ml :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam kategoricki odbijala za ove obicne, ali mi je glitter ukrao srce <3

      Delete
  9. Replies
    1. Hehe nijedno Kozmo, za ostalo ne znam je li doslo nisam bila u tim trgovinama

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  10. lol :D ajd dobro...Kozma nemam u blizini, al kad je došao u Kozmo onda će valjda posvuda :) Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne vjerujem da je neka ekskluziva u pitanju, vjerujem da je dosao ili ce doc i u ostale trgovine :)

      Delete
  11. Obicno na blogovima vidjam raznobojne glittere, ovo je prvi crno-beli i bas mi se dopada..! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, drago mi je da ti se svidja :D Ja vidjeh dosta crno bijelih tako da sam ovaj jedva docekala :D

      Delete
  12. Hi, I'm your new follower :) You have such a nice blog! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello thank you for following and for your kind comment :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)