Tuesday, April 30, 2013

Another random one

It's been a while since I did a random post so I'm doing one today since I have these pictures I want to share but not want to give them a whole post for themselves :)

nokti radjeni selotejpom

I played around a little with some scotch tape and this is what came out. My lines could have been straighter but next time maybe ^_^ I liked the result anyways :)

rozi lak za nokte

Essence Love of pink, a part of my project 10 pan so I thought I'd show you a swatch before it's all gone. This is one coat without top coat :) 

zuti cvijet

And a yellow flower, I don't know how they are called but I think they are really pretty :) Have a great rest of the day :D

20 comments:

  1. divan mi je ovaj od essenca. iz te stare linije imam jedan narančasti lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja isto neki Watch out, dobra mi je to narancasta

      Delete
  2. sviđa mi se jako, pogotovo ova prva manikura.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. maćuhica :D
    dobra ti je manikura, to je malo trakica u roli bila kriva, nije do tebe ;)
    a i kladim se da se uživo ne primjeti :D
    ja nikako prežalit ove stare essecne bočice, bile su mi najpraktičnije :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to su macuhice, za njih nisam znala kako izgledaju :) a Multidimension, i meni su bile te bocice drage, ali opet ove cu mi dobre jer imaju bolju cetkicu

      Delete
  4. Prva mani ti je super ispala :)

    Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jako lijepo, pogotovo ovaj Essence <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Je steta da vise ne rade neki tako pigmentiran, s ovim sam gotova u sekundu prakticki

      Delete
  6. Super manikura, otkada nisam vidjela ove essenceove multi dimension lakiće jooooj, brings back memories...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da odavno su ih izbacili :) al eto imam ih jos u svojoj kolekciji pa ih se mogu malo podsjetit :)

      Delete
  7. Svidja mi se manikir sa lepljivom trakom, samo sto se ja uvek sva ulepim i brze sve "rucno" odradim... pa mi ni linije mi nikad ne ispadnu bas onako kako bi trebalo :-)
    Ponovo sam bacila pogled na tvoj Project 10 pan, i jedva cekam da vidim da li ces uspeti da ispraznis i ovu bocicu Essence zelene boje, hihihi...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hocu, za njih imam najveci poticaj da ih se sto prije rijesim ^_^ iako nisam sigurna jesam li od pocetka projekta do sad ijednom stavila ovu tamnozelenu, za ovu drugu znam da jesam. Srecom obje su prikraju pa nece bit previse posla

      Delete
  8. Nice manis and an awesome flower! :)

    ReplyDelete
  9. Prva manikura je čudesna! Taman nešto što bi ja nosila, da sam iole spretna s lakovima. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne treba ti velika spretnost za ovo, malo selotejpa i pripazit da je bazni lak dobro osusen prije nego krenes lijepit

      Delete
  10. Ova prva manikura mi se jako sviđa!!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)