Sunday, March 24, 2013

Project 365: Day 77-83

You already know that I was sick this week, I was seriously thinking about quitting since I couldn't move from my bed for the first three days. But now I'm very glad that I persisted and took the shots. I hope I won't be sick again this year. 

pileca juha iz vrecice

Day 77. Soup for the sick

toplomjer

Day 78. Still sick, high fever 

papirnate maramice

Day 79. Paper tissues 

zagreb slike na zidu u branimirovoj

Day 80. Paintings on the wall

mjesec po danu

Day 81. Memories, good memories

trg kralja tomislava zagreb

Day 82. King Tomislav square

crne tockice

Day 83. Dots gradient

10 comments:

  1. bar za prve tri fotke nisi morala otić daleko ;)
    drago mi je da si bolje :D

    p.s. šta ti bi pa ubaci omraženu provjeru riječi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakvu provjeru rijeci, osim ako nisam slucajno kliknula dok sam mijenjala nesto nisam ukljucivala, idem provjerit i ugasit ako je slucajno upaljena.

      Delete
  2. Ah, ozdravi nam brzo Doxie! Uh, ove juhe, maramice i toplomjer odmah mi stvaraju grozan osjećaj u stomku, odmah se sjetim kako mi je bilo prije par mjeseci kad sam i sama pokupila neku virozu, najradije bih plakala od nemoći tada. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma evo vec sam skoro ko nova imam jos sutra zadnji antibiotik za popit i gotovo :) Da znam kako je pogotovo kad je visoka temperatura i onda nemozes ni spavat ni nista nego samo cekat da ti tableta spusti temperaturu

      Delete
  3. King Tomislav square looks so beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's even prettier when it's sunny, but snow is not giving up on us this year :/

      Delete
  4. Mnogo mi se dopada Paintings on the wall :-) U gradu u kome zivim imamo nekoliko takvih zidova namenjenih iskljucivo takvim crtezima, tj. grafitima, a vrlo cesto se mogu videti prava umetnicka dela! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam bas upoznata puno po Zagrebu ali ovo je jedino ovog tipa koliko ja znam. Nisam bas veliki ljubitelj grafita i slicnog, ali ovo mi je lijepo, sjecam se kad su ovo crtali, ne znam je li imaju namjeru opet sto mijenjat ili ovo ostaje.

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)