Sunday, March 3, 2013

Project 365: Day 56-62

We are in week 9, who would say already. The weather is getting better and the days are longer so I hope that will mean better pics on here :) 

tirkizna manikura s flejkijima

Day 56. Essence Glisten up over I love bad boys as promised in this post 

kisni zagreb

Day 57. Rainy Zagreb night

moje pripreme

Day 58. Preparations

iza vela

Day 59. Behind the haze

pisanje

Day 60. Making new header and maybe some buttons


dani ljepote drugi dan

Day 61.  Dani ljepote day 2 

dani ljepote treci dan

Day 62. Dani ljepote day 3 

14 comments:

  1. Ah, divna mi je slika Zagreba. :)

    ReplyDelete
  2. Day 56 - beautiful color, and Day 62 - oh let me get closer to those polishes, and plates, and decals, and all the rest! :)) Dani ljepote looks like a great event!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Yes it was great at the fair I only wish that next year it will be even bigger and have more selection :)

      Delete
  3. dani ljepoteeeeee *.*
    ja bih samo sjela ispred ovakvih štandova i plakala... dok mi ne daju da barem pola stvarčica ponesem doma ahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro sam i ja, ali sumnjam da bi upalilo :D

      Delete
  4. Upam, da je razgvor za delo odlično uspel. :)
    Te platke bi si pa prav z veseljem od blizu pogledala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos iscekujem rezultate, a i onda slijedi bar jos jedan razgovor, nadam se da ce ovaj uspjet :) A plocice su dobre iako nisam uzela nijednu, suzdrzavam se jer ih ne koristim dovoljno cesto

      Delete
  5. Joj razgovori... Predstavi se, zašto si izabrala ovaj posao, zašto misliš da bi tebe trebali uzeti, koje su ti mane... Već mi je to postala uigrana shema, puštam suzu na pravom mjestu i sve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto i suze treba pustat? Jos jedna stvar koju moram popravit. ^_^ Mene ta uigranost prilicno smeta, kako se istaknut ako svakome razgovor ide na isti nacin, a nas je dvjesto prijavljenih :/

      Delete
  6. I like your manicure and rainy photo :)

    ReplyDelete
  7. Svidjaju mi se Behind the haze i Preparations :-) Dani ljepote day 2: ovde bih ostavila pola sadrzaja novcanika... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. A ovo drugo totalno vjerujem, mene praznina mog sprijecila da napravim veliku stetu, ali sam kupila par sitnica za kolekciju :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)