Tuesday, February 12, 2013

Random post

Today it's little bit of everything because I kind of am not very coherent and it's better that I don't write too much ^_^


This is an ancient one its Wild berry sorbet from Creamylicious Essence limited edition and it's around 4 or 5 years old. Thankfully almost finished :D


This is Iq Cosmetics Star from their mat lipstick line. I still haven't purchased it, just tried the tester and I really like it and it's definitely on my shopping list as are some of other shades.


This is an oldie but I love this sunset. I've made it in Dubrovnik in January. The sea reminds me of Mac Factors Fantasy fire with the combo of dark blue and coppery color combo. It's snowing over here and I really hope it will stop soon I don't want any more winter. 

18 comments:

  1. dobro si složila fotke, ne moraš ni pričat kad ti se ne priča ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) ma nije da mi se ne prica, samo nisam sigurna na sto bi to licilo, a za neke swatcheve i recenzije bi radije da sam jasna ^_^

      Delete
  2. Wild berry sorbet mi izgleda tako dobro i tako "bogato", mnogo je lep! Prekrasan zalazak sunca! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bas je jako pigmentiran iako iz navike stavljam dva sloja :)

      Delete
  3. Sad želim ljeto kad sam vidjela ovu divnu fotkicu!!! :((((

    ReplyDelete
  4. lol the sunset photo does remind of Fantasy Fire! :D
    ps: I'm tired of winter and snow as well :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well just two months more and hopefully there will be no more snow :D

      Delete
  5. Joj meni ti Creamylicious lakovi isto traju čitavo stoljeće. Al mi je drago, super su mi. Iako je moj Wild Berry više berry, a manje crven. Ili je samo do fotke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma do fotke je, ovo je pod umjetnim svjetlom pa mu vise izvlaci tu stranu, ja sam samo imala ovaj i onaj njudasti koji je daaaavno potrosen.

      Delete
  6. More u januaru, e to ja zovem provod ;) svidja mi se ovaj prvi essence mnogo, nesto sam trenutno u fazonu takvih boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro da je bilo dovoljno toplo za kupanje, jedino je bilo malo previse vjetra za to :)

      Delete
  7. Divan je zalazak, ovi zimski su daleko najljepši od svih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ljetni su rijetko kad ovako zanimljivi, oni su puno cisci pa onda nema spektakla koji se dogadja kad su oblaci tu :)

      Delete
  8. Ne znam što mi je ljepše - ruž ili lak :) a tek zalazak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe srecom moze se nosit odjednom pa se ne treba odlucit, ako se usput gleda zalazak jos bolje ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)