Sunday, February 17, 2013

Project 365: Day 42-48

Lots of reading marked this week and that's not very interesting to photograph, but I managed to get 7 pictures :D

snowy landscape

Day 42. Something somewhere 

kava i knjiga

Day 43. Routine

lice prekriveno rukom

Day 44. Not today

izbuseni srce balon

Day 45. Brokenhearted ( I tried to inflate it and it blew up in my face XD)

drvce sa srcima

Day 46. Heart tree

lista stvari za napravit

Day 47. I'm always making lists

mjehurici

Day 48. Bubbles :D

23 comments:

  1. Zadnja fotka zmaga, odlična je!

    ReplyDelete
  2. something somewhere looks somehow so peaceful! I love that pic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It somewhat is, it's next to the road so it probably can get a little noisy

      Delete
  3. super su mi ove dvije slike, prva i zadnja, prelijepe <3 i lak na nokticima je divan

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. i ja stalno radim liste, totalno sam ovisna o njima :)

    ReplyDelete
  5. Eeeeeej, pa ovo prvo je Sveta Nedelja. :D Tu sam ja doma, kaj ne vičeš da si tu bila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bila sam to jutro u Jagnjic dolu na razgovoru za posao i kako nije bilo busa zenska me autom odvela do stanice u blizini ovog, nisam bas znala gdje sam :D Ako nekim cudom jos nazovu pa postanem redoviti posjetitelj svakako se javim kad dodjem :)

      Delete
  6. Ja radim liste koje više nikad ne pogledam. Divne slike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf meni je najveci gust krizat stvari nakon sto ih napravim i hvala :)

      Delete
  7. super su ti fotke... i ja sam među onima koji se moraju podsjećati na sve ono što bi trebali raditi, zato uvijek negdje čeka koja lista ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Te liste su neverending, ako i zavrsim jednu vec je negdje ispisana druga

      Delete
  8. ahahah, balon je platio životom :D :(

    ReplyDelete
  9. zaboravih reći da mi je ovaj sivi lak savršen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. balon je popustio pod pritikom XD a nokti, nije samo jedan lak ovo je Pebble beach (Catrice uvrstila sam ga u Project 10 pan), a preko njega You can't cheat on me (izbaceni od Essencea) ovako sam skuzila da mi je bolje nego kad je sam mu trebaju bar tri sloja

      Delete
  10. Replies
    1. Ako ga nisu maknuli u Oktogonu, kod ulaza u Croata trgovinu :)

      Delete
  11. Najvise mi se dopada Not today... Lep je i lakic :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije samo jedan, napisala sam vec girly gore koji su u pitanju :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)