Thursday, January 24, 2013

Review: Essence lipliner pencils

 Lately I'm more into accenting my lips than my eyes so another lip product swatches today. I have four Essence lipliner lip pencils.



They are swatched in this order, this is a picture in artificial light, but all lip swatches are shot in natural lightning.



All of the pencils are soft and glide on nicely on the lips. They stay well but they are not drying on the lips. These are also really cheap, I think they are around 9 kn and I think they are great value for money. 



First up is Satin mauve, nice mauve color which for me can almost pass as a nude look. A little bit on the cold side for me and can look a bit deadly if not paired right with the rest of the make up.


Second is Cute pink and this is nice fresh girly color which goes well with anything. I would like to have this one in lipstick form just for the convenience of application. 


Third one is Red blush and it's a dark red color which I like to use as a base for  Catrice Tell me a berrytale. It's also nice on it's own and looks good for bolder and special occasion make up. 


And the last one is Femme fatale and it's bright red. For me this is one of the perfect neutral reds, it would look good on anyone. Did you try any of Essence lip liners. Do you have any suggestions about some other lip pencils that I should try?

23 comments:

  1. E baš fino, taman sam razmišljala kako mi trebaju te olovke :) baš mi je drago čuti da su ti ok, moram si ih nabaviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti bit dobr, ja bi samo rado da ima veci izbor boja.

      Delete
  2. I ja ih volim mada su mi nekad malo premekane, a tacno je da ne isusuju. Sad bih da kupim i ovu Red Blush, mnogo lepa boja. Rizikujem da zvucim kao frik, ali imas bas lepe usne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam htjela komentirati da ima prekrasne usne, ali onda sam mislila da bih mogla ispasti čudno ;) hehe

      Delete
    2. hermetic meni jedino smeta kad su bas negdje na toplom, onda budu premekane, ali ako su na hladnijem onda su mi taman. i hvala objema na komplimentu :)

      Delete
  3. O bas divno izgledaju,moram da probam!

    ReplyDelete
  4. Nisam još nijednu njihovu olovku za usne probala, zapravo, mislim da ih nikad nisam ni pogledala na polici. :D
    Moram ih čekirati! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se one malo skrivaju na polici, isto kao i one za oci, bas ih drze cudno da ti rijetko padne na pamet izvuc ih

      Delete
  5. Obožavam te olovke! Imam 3 od 4 navedene - cute pink mi fali. Planiram i sve ostale kupiti...
    Ponekad ih znam furati van na očima ili same bez ruža. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da su dok opet ne promijene asortiman ovo jedine koje mi trebaju, ne nosim bas one smedje. Na ocima?

      Delete
    2. A da, na očima umjesto olovke za oči xD Nekima je smiješno, al meni je fora. xD
      To nekak ovak izgleda: http://i50.tinypic.com/1448t3l.jpg
      (iako je to slikano kad sam došla doma iz izlaska pa je već sve na pol obrisano i razmrljano)
      Danas sam si kupila olovku u nijansi In the nude jer mi fali neki nude ruž s kojim neću izgledati ko mrtvac, al nisam ju još stigla isprobati.

      Delete
    3. ne mogu otvorit sliku nazalost :( a pravi nude ruz, e to i ja jos uvijek trazim, lakse mi je nac ove intenzivne boje

      Delete
    4. tinypic nešto zeza, ni meni neće otvoriti :S evo drugi - http://img163.imageshack.us/img163/1144/pagers.jpg
      probala sam sad olovku, mogu reći da je jedna lijepa my lips but better nijansa. mrvicu je tamnije od moje boje usana i jako mi se sviđa jer ne djeuje mrtvački ili ko korektor kak većina izgleda na meni >.< još kad bi našla ruž takve boje...

      Delete
    5. a tako, joj meni to ne bi dobro izgledalo, crveno na ocima mogu nosit jedino ako imam crnu crtu uz trepavice, a bas cu pogledat tu olovku, nisam odavno uzivo gledala nijanse

      Delete
  6. Nisam probala još njihove olovke za usne, ali tako divno izgledaju, posebno zadnje tri nijanse!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi ova prva izgledala bolje na nekom drugom, a ova trojka mi je definitivno pun pogodak

      Delete
  7. uuu, hvala ti na ovom postu, pod hitno trebam olovke, ove mi se čine baš odlične, baš ću ih pogledati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti odgovarat iako za ovu cijenu i nije neka tragedija da ne odgovaraju :D

      Delete
  8. Uuu lijepe su olovčice, jako! Sve si mislim ugrabiti jednu za proljeće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko ti odgovara po tonu, ali za proljece mi se najbolja cini cute pink

      Delete
  9. Can you recomment a lipstick close enough to Essence 07 Cute Pink Lipliner?

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you have Bipa around their IQ cosmetics lipstick in Star is quite close in shade and consistency

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)