Saturday, January 19, 2013

Purple and pink plaid

I always think I need to make more effort to do some stamping manicures. These are the stars of my try for today. 


Manhattan 610W, Essence stamping plate and Flormar 381


Shot in the shade with top coat. I love full nail designs  but I find them hard to transfer on the nails. Middle finger is today's best, rest are slightly wonky and off but I hope you don't mind :)


I like this color combination, I think it's girly and it's much softer than it would be if I used black. 



And a picture in the sun :D Have I summoned it with my last post? :D I don't have anything plaid but I think I might purchase some detail because I kind of like it after this manicure. So what do you think?

24 comments:

  1. This mani looks so cute! I love it :)

    ReplyDelete
  2. Jako mi se sviđa!! Jako lijepo i uredno mi izgleda. Kad sama radim tako nešto nikad mi se ne sviđa rezultat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, ciscenje okolo nije tako tesko, ali moram jos radit na tome da je sve lijepo poravnano

      Delete
  3. Bas lepa stampa! Volim ove plaid dezene i imam par nekih malih pokrivaca, znas ono kada sednes da gledas neki film pa malo pokrijes noge da ti ne bude hladno, hihihi... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tako nesto bi bilo fora da koristim te pokrivace za noge, ovako bi rado kakvu kosulju ili sal ili nesto slicno.

      Delete
  4. very neat stamping and i like the colors you chose! also, the rest of the images on the plate look interesting, especially the bubbles in the middle and 2 designs for french tips!
    I'll be waiting for more stamping for sure ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like the bubbles but they are not very well engraved so they don't transfer well :( I like the french tips stamps but I still haven't figured out how to put them properly, they are never centered, but I plan on practicing it :)

      Delete
  5. Tole ti je super uspelo, meni z Essencovimi platkami nikoli ne uspe tako lepo odtisniti vzorca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni to ovisi od uzorka do uzorka, neki su lose ugravirani pa nikako ne uspijevaju, a skuzila sam i da jako ovisi o tome koji odstranjivac laka koristis za cistit plocicu, do sad sam jako cesto uzimala one koji imaju ulja u sebi i onda se nikako ne prenose slicice, mislim da bi jos cisti aceton bio najbolji za to.

      Delete
  6. Super ti je uspjelo,ja imam problema sa Essence-ovim ploćicama,pogotovo kada je uzorak preko cijelog nokta ;))
    A ovaj Flormar mi je mljac ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, da ja nemam bas puno drugog iskustva s plocicama pa pokusavam izvuc iz ovih najvise sto mogu, imaju fora uzoraka i najdostupnije su mi pa rekoh bolje da se naucim radit s njima :)

      Delete
  7. Lepo ti je ispalo, i simpatican je dezen, bas zenstveno deluje sve skupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, morat cu ga probat u jos kojoj kombinaciji, nesto mi trenuto pada crno bijela na pamet :)

      Delete
  8. Originalno i drugačije za promjenu. Isprobat ću :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Kad napravis javi da vidim kako ti je ispalo :)

      Delete
  9. Replies
    1. hvala :) iako uvijek moze bolje, nadam se da ce drugi put i bit :)

      Delete
  10. Ovo izgleda predivno. Profi, ja uopste ne vidim falinke. Prvi put se susrecem sa ovom tehnikom, bas izgleda mocno. Vidi se da sam laik :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf ima cura koje su puno veci eksperti od mene u ovome tako da imam i ja jos puno toga za naucit, ali hvala na lijepom komentaru :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)