Sunday, January 13, 2013

Project 365: Day 7-13

I just realized how much weather changed this week from rain, sun to snow :) 

ispod rozog kisobrana

Day 7. Put a little color into the rainy day

pisanje posta za blog

Day 8. Just writing a blog post 

bacena bozicna drvca

Day 9. Christmas is over 

neo angin tablete za grlo

Day 10. Getting a sore throat 

bozicna cokolada

Day 11. But Christmas chocolates are on sale


Day 12. A ray of sunshine

par u snijegu

Day 13. They keep each other warm

18 comments:

  1. odličan ti je tjedan u slikama

    ReplyDelete
  2. Uf zgrozim se čim vidim strepsile za grlo, nadam se da si do sad već ozdravila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapravo ovo su neo angini meni oni bolje funkcioniraju od strepsilsa, a grlo je proslo kroz dva dana, srecom ovaj put nije bilo nista ozbiljno :)

      Delete
  3. Baš mi se sviđa ova zadnja slika :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, okinuta je totalno neplanirano i razmisljala sam se da li da ih stavim, ali rekoh ne vide im se lica, a slika mi je super pa valjda nece smetat :)

      Delete
  4. Podpišem Matein komentar, zadnja fotka je prečudovita. :)
    Upam, da je z grlom vse v redu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Je grlo je proslo, nije radilo probleme ovaj put :D

      Delete
  5. cool photos ! I like this post !

    P.S. would You like to follow each other via GFC or Bloglovin pls let me know, Katerina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) If you like what you read around here you can follow me any way you want to ;)

      Delete
  6. cool fotke, vidi zadnje, toliko su vrući da se i snjeg oko njih otopio <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha je ispada da je tako :D new look na sto mislis dizajn?

      Delete
  7. Najoriginalnija fotografija mi izgleda Getting a sore throat.. Naravno, zao mi je sto te je grlo tako namucilo, ali ti je dalo inspiraciju za fotografiju za taj dan! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatim mi se dopada tvoja fotografija ispod kisobrana... Pa, da, morao je biti ili roze ili plave boje, hihihi... :-)

      Delete
    2. srecom grlo me samo malo zagrebalo da mi da inspiraciju pa se smirilo :D a kisobran, je rozi su uglavnom, ne sjecam se kad sam imala plavog. imala sam prije koju godinu i narancastog, kojeg sam nazalost ostavila negjde i ne pronasla vise, ali rozi su mi super za raspolozenje :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)