Sunday, January 20, 2013

Project 365: Day 14-20

This week there was a lot of snow, so I'm going to torture you with it ^_^

stablo u snijegu

Day 14. This one is a re-do of a picture I shot last year which I liked so much that I had to recreate it to include it in this project

snijeg na stablu

Day 15. I'm not going anywhere so you get snow covered trees

grane stabala

Day 16. Is it time to go out? Nah there is enough trees around here :)


Day 17. Artistic tries 


Day 18. Sparkles

zimsko sunce

Day 19. The sun finally came out :D 

illamasqua lakovi

Day 20. Illamasqua nail polishes *wishlistextendsindefinitely*

24 comments:

  1. Slinim se nad zadnjo fotko. <3
    Moj današnji post je tudi nabit s fotkami s snegom. Tvoja prva izgleda čudovita. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da znas kako sam ja samo slinila u ducanu, najradije bi pokupovala pola lakova i rumenila koja imaju :D

      Delete
  2. Joj odlično ti ide! Pogotovo mi se sviđa ova artistička sa okom (tvojim?)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je moje je, jos uvijek ne gnjavim druge ljude ^_^

      Delete
  3. Bljak snijeg :D Jedva čekam proljeće i sunce! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodjer, ali ajde bar lijepo izgleda na fotkama

      Delete
  4. Ajme Illamasqua, moji najdraži lakovi <3 <3
    Zamisli tek da kod mene padne snijeg, masakrirala bi vas svakodnevno sa sniježnim postovima heheh što se može kad tako lijepo izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja si jos uvijek ne mogu opravdat cijenu, ali Phallic me veoma ozbiljno gledao ili ovaj novi Glitterati :D Joj snijeg i more odjednom na fotkama bi super izgledale, a be careful what you wish for, znas kako je u Splitu bilo prosle godine :D

      Delete
  5. Prekrasna ti je foto Artistic Tries, a mnogo mi se dopada i prva "snezna" fotografija! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ti hvala, a za nju sam se bas razmisljala da li da stavim nju ili neku drugu, ocito sam dobro odabrala :D

      Delete
  6. bude i fotograf od tebe, fotke su ti prva liga :D
    ajme lakovaaaaaaaa... illamasqua-u ne smin niti sanjat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da imam DSLR bacila bi se na trazenje posla u tim vodama, kad mi u ovim kemicarskima ne ide :I a lakovi ja ih smijem samo sanjat, nista vise

      Delete
  7. Sjajne su ti sve fotke, bas profi, ali ova poslednja - gaaaaah, razbolecu se od lepote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala na komplimentu :crvenise:

      Delete
  8. To je TO. :D
    Đođeš na blog i uživaš u ljepoti fotografije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala :) Nadam se samo da me nece inspiracija izdat ipak treba napravit toliko fotki

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)