Saturday, January 26, 2013

Checkered tips

 Every time when we are around some important game I notice that lot of the girls look for cheerleading nails. I've already did one two years ago which was full checkered nails.  Yesterday I again made red with white checkers mani but now I only did a french tip.


Here is what I used, Catrice Bloody Mary to go, Essence stamp me white and Essence nail plate with french tips


And here is the result. I used tape to make the straight lines because I can never place the design to be rightly curved. We lost last night but we have another game to go I hope the boys will do better today. I'm talking about handball if anyone is wondering what I'm talking about :)

19 comments:

  1. Fora. Da su barem pomogli dečkima hihi. Možda bi ONI trebali nalakirati nokte ovako prije tekme. Barem bi protivnici ostali paf kad bi im vidjeli izmanikirane prste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mi je toliko dobar komentar da sam zaboravila što sam htjela reći :)))

      Delete
    2. Hahaha :D Da su Balic i Valcic jos pozvani u sastav ja bi se ponudila da budem osobna manikerka reprezentacije ^_^

      Delete
  2. Odlična ideja, imam oba laka, samo još mi trebaju štambilji :) Nadam se da će nam donijeti danas 3. mjesto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna je li imaju ovu plocicu vise u ponudi, ali nadam se da da :) I bronca je tu :D

      Delete
  3. Replies
    1. Kad vec nisam nikad radila ona crtkaranja po licu, onda moram malo po noktima :D

      Delete
  4. Zelo dobro izgleda. :)
    Za rokomet pa raje ne komentiram, ker danes igrate z nami. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A o rukometu necemo do europskog dogodine ;)

      Delete
  5. Lepa crvena bojica, lepo ti stoji :-) Fina stampa :-) P.S.Ja navijam za Sloveniju, sta cu, imam 50% slovenacke krvi u venama... :-) Dobro, dobro, neka bolji pobedi, a ti si se pokazala kao dobra navijacica..! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja vjerno pratim rukometase vec neko vrijeme, pa moram ponekad i ovdje pokazivat podrsku :)

      Delete
  6. ne vjerujem niti da bi sinoć pomoglo da sam i sama napravila navijačku manikuru :(
    ali tvoja je skroz ok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne bi njima nista bilo pomoglo u toj utakmici, ali sto je tu je, jos jedna bronca, valjda ce iduci put bit pametniji

      Delete
  7. so neat and precise, I love your french tips :) and the classic duo of colors makes it even better, well done! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. scotch tape really helped with this one, it's much easier to stamp if you don't have to be that careful where you roll the stamp :)

      Delete
  8. Thumbs up for cheerleading nails! ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)