Sunday, November 11, 2012

Blue Valentine manicure

This week I decided to participate in the forum contest because the theme was movie inspired nails. I immediately thought of Blue Valentine and blue manicure with hearts on it. I love Ryan Gosling and Michelle Williams in this movie. They both gave stunning performances and even though it's not the easiest film to watch at times I really loved it. 


I used L.A.Girl Deejay as a base and Deborah Mat 03 for stamping with one of the Essence stamping plates. 


Both pictures are with top coat on in natural lightning. I've slightly messed up the pinky finger because I had to stamp it multiple times to get the positioning of the hearts right. Do you like it? Have you seen the movie and what do you think about it?

18 comments:

  1. sviđa mi se ovaj look... ;) kakva su tvoja iskustva s l.a. girl lakovima? još nisam isprobala te...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) meni su super iako vecinom imam glittere, mozes potrazit imam swatcheve na blogu.

      Delete
  2. I haven't watch this movie, but I love your manicure.

    ReplyDelete
  3. Nisam videla film, ali gledam ovaj manikir i uzivam... :-)

    ReplyDelete
  4. Film nisam gledala, ali ako je dobar kao ova mani, mora nekad doći na red :D

    ReplyDelete
  5. Super mi je i plavac i srceka ;)

    ReplyDelete
  6. Thank you girls :) and watch the movie if you have the chance :)

    ReplyDelete
  7. film nisam gledala ali manikura mi je predobra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi neki ljubitelj goslinga onda? hvala :)

      Delete
  8. uuu vidi novi dizajn, suuuper ti je, sad mi je sve puno preglednije i veće :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, trebao mi je mali poticaj da se konacno natjeram na to

      Delete
  9. Odlična manikura, nadam se da ću film uskoro pogledati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) nadam se da ce ti se film svidjet kao i meni

      Delete
  10. aaaa, savfršeno :)))
    a ja sam valjda jedina kojoj film nije bio nešto..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) malo je teza tematika i vjerojatno s drugim glumcima mi film ne bi bio toliko dobar, ali casting mi je bio savrsen

      Delete
  11. Super mi je ideja za manikuru!

    Film sam gledala, jako životno. Mislim da su tu i tamo malo isforsirali, al da, kroz čitav film se baš osjeti razvoj one mržnje ni oko čega. Kad ti je zlo samo vidjeti osobu... Svidio mi se. Ryan još više :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni nije djelovalo isforsirano, ali da zivotno je jako dobar opis filma

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)