Tuesday, May 1, 2012

She made me do it

Amount of blue in this post is not my fault ^_^ Ivana bullied me into doing this manicure ^_^ It seems that I can't do a two color gradient so I picked little more. I did three stripes of color on my sponge and dabbed it on the base color. It's much quicker this way but there is a lot of clean up. 


Nail polishes used are in the picture and regular cut up kitchen sponge


Result with the top coat in the sun


And in the shade where the colors are more realistic. I'm not perfectly satisfied with the result but I promised that I would do this today so I guess that I have to show it. :D 

12 comments:

  1. aj muči, predobra je *.*
    ako baš hoćeš bit picajzla jedino mi je na palcu vrh nokta malo svjetliji i to je to... ma s plavcima nema fulanja ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je jer sam stavila top coat i skuzila da je svjetlije pa sam isla popravljat na ostalima :D al ima i nekih neravnina jer spuzva nije kvalitetna pa izgleda da tu i tamo pusta komadice

      Delete
  2. Super ti je *.*!
    Ja gradient uvijek radim sa spuzvicom,i lakse mi je,a i ljepse mi izgleda ;)

    ReplyDelete
  3. E neka si i ti mene poslušala. :P Haha dobar opis: bullied. :D
    Joj i ja moram nešto sa BMM napraviti jer mi je preeeedivan!! I tvoja kombinacija je stvarno savršena. :)

    ReplyDelete
  4. predivni nokti! :) jos uvek nisam skontala kako si to uspela dobiti

    ReplyDelete
  5. ja sam nešto slično radila sa zelenim lakovima, ali sve mi se čini da ovako s plavim djeluje puno efektnije. odlična manikura!

    ReplyDelete
  6. Ja sam totalno đels na vas spretne žene. Umazala bih se od glave do pete da ovak nešto i pokušam... Iako sam sad na Ivaninom blogu vidjela ovu super rozo-narančastu manikuru :o

    ReplyDelete
  7. Kako ti je suuuper ispalo :) Ja to nikad ne bi mogla izvesti pa se uvijek divim svima vama koji imate tako kul nokte :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam jednom probala napraviti gradijent na noktima i ispalo mi je užasno, mislim da sam previše tapkala sa spužvicom pa mi se sve počelo ljepiti i dizati boja i blah. Ovaj H&M periwinkle je prelijep.

    ReplyDelete
  9. Boje su prekrasne i baš ti je lepo ispalo! :-)
    Ja sam jednom probala, ali mislim da sam preterala sa tapkanjem, pa krajnji rezultat nije bio dobar, tj. ovako na oko je izgledao dosta dobro, ali su fotografije bile "bezdušne", pokazale su baš svaku greškicu... i to mi onda nije bilo za objavljivanje... Moraću ponoviti..!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)