Friday, May 18, 2012

Bookworm

This is a book tag and you can try using google translate I didn't feel like writing this in english. If you have any questions I'll be glad to answer them in the comments
Ovo je tag koji sam vidjela kod Bitchy Dust pa odlucih i ja odgovarat, ne slijedim pravila niti tagam ikog ali slobodno odgovarajte i vi ako vam se da

1. Što trenutno čitate?
Sophie's choice ili bar pokusavam, rastezem vec neko vrijeme, ali u zadnje vrijeme imam problem s dovrsavanjem knjiga pa nije nista neobicno, doduse ovo se cini zanimljivo. Zapocela sam i The book thief pa ce valjda ponovno doc na red nakon sto procitam Sophie

2. Što ćete čitati kad s tim završite?
Kao sto sam vec navela The book thief, a mozda se odlucim i za stogod drugo izbor je ogroman pa cu vidjet sto mi zapne za oko
3. Kojih 5 knjiga ste uvijek htjeli pročitati, a niste?
Prvo sto mi pada na pamet Rat i mir, Saga o Forsyteima, Bijedni ljudi, O misevima i ljudima i Plesi, plesi , plesi

4. Koje magazine imate u kupaonici?
Ne kupujem magazine i ne drzim nista u kupaonici

5. Najgora knjiga koju ste ikada pročitali?
Mali princ XD ne volim ga nikako

6. Koja knjiga je sad popularna, a vi je mrzite?
Moram priznat da ne citam popularne knjige, ali recimo Mali princ je siroko popularan ja ga ne mogu podnijet iako sam ga procitala valjda tri puta jer nakon sto mi se prvi put nije svidio odlucih mu dat priliku da vidim je li do godina kad sam ga citala, nije bilo

7. Koju knjigu uvijek svima preporučujete?
Gospodara prstenova, a i mnoge druge

8. Tri omiljene pjesme?
Ne citam bas poeziju pa cu stavit samo Neruda -Nocas bi mogao napisati, Ujevic -Noc u kojoj pljuste zvijezde i Cesaric - Na kraju ljeta

9. Gdje obično kupujete/nabavljate knjige?
Ne kupujem ih bas jer neke zelim samo procitat, a ne i posjedovat, koliko god bi bilo divno jednog dana imat veliku privatnu knjiznicu mislim da cu pustit da taj san ostane samo san

10. Gdje obično čitate knjige?
Prije svugdje, ali sad uglavnom doma za stolom il u krevetu otkad sam se okanila papira. Ove papirnate volim u busevima, tramvajima, klupicama u parku, svuda.

11. Jeste imali neke čitalačke navike kad ste bili mali?
Bolje nego sad, citala sam jedno bar tri knjige tjedno

12. Jeste li ikad kupili knjigu samo zbog naslovnice?
Ne, nit sam ikad citala knjigu samo radi naslovnice

13. Koja vam je knjiga promijenila život?
Svaka, znam da je to izlizan odgovor, ali je to jednostavno tako. Ako bas moram birat onu koja je imala najveci utjecaj onda je to Gospodar prstenova.

14. Omiljeni odlomak iz knjige? 
"Nostalgija za mjestima tek je opsjena: svaka je nostalgija nostalgija za jednim nestalim vremenom i za jednim nestalim ja u njemu."

15. 5 omiljenih pisaca?
Tolkien, Martin, Bujold, Dostojevski, Murakami

16. Omiljene prve knjige pisaca?
Gospodar prstenova vec spomenuti :)

17. Omiljeni klasik?
Tesko se odlucit, al ako moram birat Braca Karamazovi

18. Pet počasno spomenutih?
Galeb Johnatan Livingstone, knjiga koju sam najvise puta procitala
Zameo ih vjetar, jer sam je citala u originalu i jednostavno progutala koliko mi je bila dobra
Zlocin i kazna, jer je s njom pocela moja ljubav za Dostojevkim
Divlji konj, jer mi je to bila omiljena knjiga kad sam bila klinka
Zivotinjska farma, jer je to zadnje sto mi se stvarno svidjelo kad sam citala

14 comments:

  1. Jej, jos jedan odziv na tag :)
    Ja sam Zusaka progutala za 2 dana, a Sofija mi jos skuplja prasinu :)Kad zavrsis, dojavi je li vredna citanja ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. naravno :) svakako dosad procitano mi se svidja tako se veselim citanju dalje koliko god odugovlacila

      Delete
  2. krasno, s nekim bih se stvarima složila... ali kad god nešto kažem o knjigama uvijek se sjetim koliko ih još imam za pročitat ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako :) i svaku treba pazljivo birat

      Delete
  3. braća karamazovi <3 <3 <3

    nego, skidam kapu na gospodaru prstenova. pokušavala nekoliko puta, pogubim se nakon 5 stranica. počinje mi kao novi zavjet, ovaj je imao ovoliko djece s ovom, a ta djeca su imala... nakon tog uvoda, više nisam sigurna ni kako se ja zovem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel ti to mislis na Silmarillion iako citala sam i njega i volim ga, imam i Hurinovu djecu koja je izasla kao zasebni dio. Njega sam samo jednom citala, ali Gospodara se vise ne sjecam koliko sam puta ponovno citala, ponekad samo uzmem i procitam neki random dio iz knjige <3

      Delete
    2. mislim da ne...

      btw, čeka te nagradica kod mene na blogu, još jedan tag ;)

      Delete
    3. a mozda mrvicu, ali postane bolje poslije, obecavam :)ne moras popamtit tko je imao djecu s kim samo nastavi citat dalje. a tag napravit cu ga ako se uspijem sjetit jos sedam stvari o sebi koje imam za podijelit, svaki put mi je muka ih iscijedit iz mozga

      Delete
  4. Ja već godinama namjeravam pričitati Zameo ih vjetar i uvijek mi uleti nešto drugo pa nikako da dođe na red...Gospodara i ja obožavam jednako fanatično kao i ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ce uskoro doc, meni je to knjiga koja se ne propusta

      Delete
  5. Dijelim tu odbojnost prema Malom Princu, zaista mi nije jasno šta ljudi vide u toj knjizi. Čitala sam je četiri puta. Toliko alegorija ipak nije za mene. :D

    I Gospodar prstenova... :D love, love.

    ReplyDelete
    Replies
    1. konacno netko :D svi se zgrazaju kad kazem da ga ne volim i svi preporucaju da ga procitam opet, e pa ako tri ili cetri puta ne sjecam se vise nisu dosta onda stvarno ne znam sto je :)

      Delete
  6. Joj ja sam čitala kradljivicu knjiga 2 godine, rastezala i rastezala, i onda sam završila u 2 dana na ljetovanju.. al iskreno, malo sam bila razočarana. :/

    A sofijin izbor isto čeka na polici. xD

    Dobar postić! :)

    ReplyDelete
  7. very nice mani.please come to see my blog end subscribe end i will do the same on yours.let's follow us.http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)