Sunday, July 17, 2011

Summer things

Danasnji post nije vezan za nokte :) nego malo o svemu ostalom sto mi je potrebno ili specijalno volim ovih dana


jedno od najdrazih mjesta na svijetu <3 p="p">

knjiga koju trenutno citam (iako citam paralelno i Martina na laptopu)


nisam neki fan tamne puti iako sam i nehtijuci vec potamnila, ali treba se unatoc svemu dobro zastitit


uzorak kupaceg, divan ulov na snizenju, nikad nisam imala ljepsi kupaci


muzika, bez koje nikad ne mogu, a jadni mp3 je vec dobro izmucen kao sto se vidi


suncane, e i njima ima vec sto godina  i kupila sam nove, ali sam ih zaboravila uzet sa sobom, ali ove jos dobro sluze :) Sto vi posebno volite ovih dana?

9 comments:

  1. Gdje si to? :)
    I ja koristim ovu kremu za sunčanje,ali ja brzo izgorim :( Sunce je opako!
    Mogla bih i ja Zagorku uzeti za na more, hvala ti na ideji!

    ReplyDelete
  2. doma u Dubrovniku :) meni je krema za sad dobra, doduse izbjegavam sunce kad je najjace, a Zagorka ja sam je uzela citat jer je to jedino jos sto imam doma a da nisam procitala, al sam pomalo ugodno iznenadjena kako knjiga odmice

    ReplyDelete
  3. Putujem u subotu na more i jedva čekam. :) Ali muku mučim s nalaženjem kupaćeg. Naći ću ga htio on to ili ne!!! Zaštita kupljena, sandalice kupljene, knjiga za čitanje kupljena, veselje za odmor - neprocjenjivo. :D

    ReplyDelete
  4. Amazing pictures, love the first one


    http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    ReplyDelete
  5. Joj Zagorku hoću pročitat već... predugo, a nikak da krenem. Kad imam puno toga na to read listi pa se valjda uvijek nađe nešto drugo, novije i tak... :)

    Užasno sam ljubomorna na Dubrovnik <3 i badić, tražila sam ga ko sumanuta i niš. Prodavačica mi je samo ljubazno rekla da ću teško naći nešto s potrebnom potporom u ovo doba godine :ne znam dal da se smijem il plačem: :D

    ReplyDelete
  6. Mau uzivaj na moru :)
    Bunch&Vasu thank you :)
    LMC Zagorku cijeli zivot imam doma, ali tek sam se sad uhvatila citanja takodjer drugi prioriteti, a za kupaci uf ovo je bila apsolutno sretna slucajnost, nisam ocekivala nac kupaci u sestom mjesecu i to jos na snizenju pogotovo jer se sve vece kosarice prodaju jos u drugom, al eto ocito nas je sudbina spojila, nadam se da i tebe negdje ceka tvoj idealni kupaci

    ReplyDelete
  7. Dubrovnik mi je jedan od najdražih gradova, prosto sam ostala oduševljena ljudima, ljubaznošću, susretljivošću...Eto me malo dolje :D

    ReplyDelete
  8. Lijepo je cut i neke pohvale, doduse kritike uvijek najvise odjekuju, ako hoces javi se malo kad stignes :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)