Monday, June 20, 2011

Where is the party?

Ziva sam i jos uvijek lakiram nokte ^_^ slikavanje istih ne ide bas tako cesto, ali danas se potrefilo da imam citavi lak i sunce na prozoru. Ovo je Essence-Where is the party koji se vec neko vrijeme moze nac na policama. Ja nisam odusevljena ali duochrome-i su mi zanimljivi. 


Slika u hladu gdje se najbolje moze vidjet kombinacija boja, malo je ljubicast, malo zelen, malo sivkast, kad se gleda bocica dala bi se vidjet jos koja boja, ali nista od toga na noktima.


U hladu gdje je ispao mozda i najrealnije intenzitetom boje, doduse ovisi i koliko je jak izvor svjetlosti, ne izgleda svugdje jednako svijetlo/tamno


I za kraj na izravnom suncu gdje najvise prevladava ljubicasta boja. Mazivost laka nije losa, ali ostaju crte pa to nekima moze bit odbojno, susenje je vec mrvicu problematicno ili su moji slojevi predebeli, ali uvijek ga uspijem upropastit prije nego se osusi. 

7 comments:

  1. meni ne izgleda loše, moj još čeka red ;-)

    ReplyDelete
  2. Obožavam boju,ali sastav laka baš i ne,meni se pojavljuju mjehurići....Ali sam našla dostojnu zamjenu;Catrice Iron Mermaiden,praktički su isti,a lakše se maže i brže suši ;)))

    ReplyDelete
  3. Meni pa so duo-chrome laki zelo všeč. Prav zanimivo mi je obračati nohte in gledati, kako se spreminja barva :)

    ReplyDelete
  4. super je lakić, a i super su ti slike ispale pa se fino vide boje :-) meni to nikad ne uspjeva...

    ReplyDelete
  5. Nije moj tip boje, ali lijepo ti stojina noktima. Izgledaš ko Sabina, djevojka vještica. :D Ono da ostaju crte tijekom lakiranja - meni je to odbojno, posebno ako lakiram bijelim lakom. :/

    ReplyDelete
  6. pretty! this is the 3rd time i saw grays anatomy on blogs, and still its pretty for me :) by the way im your new follower :) you can visit my blog too :) http://neelai14.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)