Wednesday, June 8, 2011

Choose the queen

Mislim da je ovo prvi sponging koji cu vam pokazat, jos uvijek nisam zadovoljna vlastitom izvedbom, al valjda ce se s vremenom poboljsat. Podloga je Catrice Hip queens wear blue jeans, a sponging je radjen sa Essence Choose me, sve je izgladjeno sa jednim slojem top coata. 


Nisam pretjerano sretna slikama, al nije bilo sunca i vecina ih je ispala mutno, tako da ovaj put samo dvije. 


Uh nadam se da ce ovi ispiti brzo proc, pa da i postanje opet postane cesce :) Pozdrav svima :)

7 comments:

  1. OOO porasli su ti noktici :) Hip queens mi se jako svidja, chose me nije bas moj favorit, ali si ih lijepo iskombinirala :)

    ReplyDelete
  2. Ni ja nisam bila zadovoljna nijednim spongingom dosad, uvijek nekako stavim previše i ne ispadne dobar gradient efekat. Sviđa mi se kombinacija boja.

    ReplyDelete
  3. evo da sam i ja pronašla ovaj blog, super su ti noktići!

    ReplyDelete
  4. ma kaj pricas, odlicno je ispalo i ova kombinacija boja me podjseca na morske dubine *daydreams*
    ja sam jednom u nedostatku acetona i vremena natrackala valjda 4 sloja razlicitih sljokica i napravila nekakav ljubicasto-srebrni gradijent, ubial sam se dok sam ga skinula al je bio divan :)

    ReplyDelete
  5. obožavam choose me, iako bi mi se ovo još i vise svidilo da si napravila veći kontrast boja

    ReplyDelete
  6. U, što je tu loše, baš je divno! :D
    Još da nabaciš tamnoplavi (ili nešto slično u tom tonu) makeup i defintivno bi efekt bio wow. Još kad ne bi imale ispite... XD

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)