Friday, May 27, 2011

Sparkle in the mist

Grozno mi je ovako samo nestat, al taman nakon zadnjeg posta mi je puknuo nokat i onda mi sve nekako cudno izgleda na kratkim noktima, sad sam se opet nekako navikla a i malo su porasli pa je vrijeme za nesto novo. A i fax i obaveze su stisnule pa nemam vremena za slikavanje, prebacivanje, sredjivanje slika, al dobro uzivajmo u ovo malo vremena sto imamo. Pocela sam sa dva sloja Catrice Pebble beach iz Oceana LE


Zahvalna boja za bazu ima kao mat finish, ali ja je bas i ne volim samu.


Prvo sam dodala jedan sloj Circus confetta


A zatim na njega dva sloja mlijecno rozog laka da malo "ubije" sljokice.


Cilj mi je bio postic nekakav dojam koji ostavlja Deborah Lipmann-Glitter in the air, ovaj put nisam htjela neku veliku slicnost, al iduci put bi mogla probat sa svijetloplavom bazom pa ce to bit blize tome. 


Nisam sretna samom jednodimenzionalnoscu ovog, bilo bi puno bolje smuckat franken od confetta i nekog mlijecnog laka, al nemam praznih bocica a i muka bi bila prelijevat confette. Eventualno bi bilo bolje sloj confetta sloj mlijecnog, jos jedan confetta pa dva mlijecnog, ali ovih sest slojeva je previse, ubacit jos koji i ne bi bilo dobro za susenje. Nadam se da vam se svidja, a ja se vracam ucenju :)

4 comments:

  1. ma sviđa mi se... a i takav trud treba cijenit ;-)
    dobra ti je ideja ovo s mliječnim lakićem :-D
    eh da, ovaj catrice me podsjeća na obožavani sea spray ;-)

    ReplyDelete
  2. Hehehe, kul ovo sa mliječnim preko, djeluje kao drugi lak i nije uopće jednodimenzionalno!

    ReplyDelete
  3. bas zanimljivo je ispalo, ja u zadnje vrijeme nemam zivaca za nista vise od 2 sloja laka.. a kaj ucis?

    ReplyDelete
  4. beautiful her nails, I'm following you, then follow me.
    kisses

    tata-nadaver.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)