Thursday, May 5, 2011

How old...wooow sssssshiiiiiny ^_^

Prosli put se nesto slavilo pa se i ovaj put slavi. Danas je to moj rodjendan :) Naravno opet htjedoh nesto bljestavo. Buduci da je ovaj Essenceov glitter topper slican Lippmannu Happy birthday zakljucih da bi on mogao biti jako dobra opcija. 


U podlozi je Essence- Fivepocket grey, a preko su dva sloja Circus confetti + topcoat.


Nazalost sinoc kad sam slikavala nije vise bilo sunca na mom balkonu, a jutros  je vec bio chippan tako da ga nisam mogla slikat na suncu.


Svidja mi se sto se dosta ovih glittera moze nanijet i u samo jednom sloju, ali sam za ovu prigodu htjela ipak malo pojacani efekt :) A sad odoh lakirat nokte necim drugim :)

12 comments:

  1. Sretan rođendan!!!!

    Fora kombinacija. Mislim da ovaj lak paše uz puno toga jer ima raznih boja u njemu.

    ReplyDelete
  2. Sretan rođendan!!!
    Lijepa manikura,obožavam šljokice!!

    ReplyDelete
  3. Vse najboljše! :D Pa super manikura za ta dan.

    ReplyDelete
  4. sretan ti rođendan draga!!!
    a lak je savršen, moram si ga nabavit ;-D
    p.s. sad si službeno godinu starija nego jučer hihihi

    ReplyDelete
  5. upsic, malo kasnim al sretan rockas!! manikura je bas u rodendanskom stilu :)

    ReplyDelete
  6. sve najbolje!
    ovaj lak je ludilo, jedva čekam da dođu kod nas ovi glitter nisam nigdje još dosad vidjela

    ReplyDelete
  7. Draga imaš nagradu kod mene na blogu ;)

    ReplyDelete
  8. Sve najbolje :* Savršena manikura, baš ću i ja probati :)

    ReplyDelete
  9. Draga,dođi si po nagradu!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)