Wednesday, April 6, 2011

Steelen

Buduci da nemam nista novo, evo nesto staro, nazalost pod umjetnim svjetlom. Essence Metallics kolekcija lak Steel me 

svidja mi se uzorak, ali se treba jako namucit da se dobije lijepi uzorak na svim noktima, bar ja, necu uopce o tome koliko sam puta nanovo morala stavljat lak, ne znam je li mi iti jedan uspio iz prve :)


A ovo je She -437 sa essence pecatima, a lak je Steel me :)


lijepo ostaje uzorak iako nekad mi  se lak prebrzo osusi pa ga ne stignem prenijet, ali valjda je stvar u brzini


Nadam se da ce uskoro bit i neke novije slike, ali nisam bas na ti s vremenom, a i nokti mi ne izgledaju bas bajno, bit ce bolje valjda sa svime :)

5 comments:

  1. Sviđa mi se Essence lak :) nisam ga još probala, jer ga nema kod nas za kupiti

    ReplyDelete
  2. stvarno imas strpljenja :) svaka cast-izgleda super!

    ReplyDelete
  3. Prav zanimiva kombinacija na drugi manikuri! Všeč mi je :)

    ReplyDelete
  4. Jesi li radila sa Essence magnetom?

    ReplyDelete
  5. Persa ovo su oni stari iz Metallics kolekcije nije to neki og ovih novih
    Gejba jesam radila sam s Essence magnetom nemam nikakav drugi
    pop& Biba hvala :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)