Sunday, March 27, 2011

You are a real punk you know

Toliko sam lijep da me fotoaparat nece slikat kako treba. Jos jedan iz rock star kolekcije od L.A. Girl, ovo je Punk, plavi lak sa plavim shimmerom koji se pod odredjenim kutevima prelijeva na ljubicasto.


Kalo izgleda vecinu vremena (s topcoatom)


Trebaju mu minimalno tri sloja i ne susi se najbrze na svijetu, da nije ovako prekrasan ne bi mu to trpila, ovako je sve oprosteno. Na duze nokte od ovih mojih mislim da bi mu i trebalo 4 sloja, pogotovo za one koji ne vole vidjet liniju nokta. 


Moj lame pokusaj hvatanja duochrome-a, nadam se da se bar malo vidi. 


Jos se tu u bocici i najbolje vidi od svega iako ni priblizno kako je uzivo.


Mislila sam da ce vise svjetla pomoc, ali nista od toga, doduse da je bilo bas suncano mozda bi bilo bolje, ali jos ne mozemo ocekivat da je sunce stalno, al se nadam i tome uskoro. 

4 comments:

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)