Tuesday, March 15, 2011

Spicy chai latte

Vec dulje vrijeme imam ovo smuckano, ali nisam neki veliki ljubitelj smedje pa rijetko dodje na red. Al eto neki dan rekoh zasto ne stavit nesto sto inace ne nosim cesto.


Opet su mijesana dva Essence laka, Spicy i to mislim prva verzija iz  multidimension postave i Iced chai latte iz Creamylicious kolekcije. 


Nokti su mi kratki i ruke u groznom stanju, al zazmirite na to ^_^ 


Bio mi je malo preobican pa sam mu morala dodat zlatne sljokice da se blijesti. Slikano je pod umjetnim svjetlom jer je vec bilo kasno.


Nema bas vremena za puno pisanja, pa onda vise slika nego teksta, al dobro i tako su slike vaznije ^_^

5 comments:

  1. šljoke su ga totalno digle! super smućkano!

    ReplyDelete
  2. dobro su mu došle ove šljoke, iako iskreno - meni nije loše ni sam, volim smeđe tonove (mislim da sam konačno došla u fazu da volim sve, samo da se može stavit na nokte)

    ReplyDelete
  3. i meni se svidja i sam za sebe, i sa sljokicama! :) ja nemam uopce smedjih lakova, mislila sam sad narucit s elfa al nekak mi je bedasto po ovakvom vremenu nabavljat cokoladni lak :)

    ReplyDelete
  4. I imena su super kombinirana! :) Njam!

    ReplyDelete
  5. hvala cure :)

    @pop, ma vidis da jos nije toliko lijepo vrijeme pa mozes imat i cokoladu na noktima a i to rasporedjivanje boja po godisnjim dobima nikad nije bilo pretjerano bitno :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)