Sunday, March 6, 2011

Overdosed

Kako se zovem?


Nalakiran sam preko Times square at midnight


Imam i top coat jer kad se osusim nisam jako sjajan.


Kupljen sam u Nama-i i lijepo se bljeskam, doduse sam ne mogu prekrit cijeli nokat.


Lijepo izgledam i s matt top coatom unatoc umjetnom svjetlu.


p.s. imam feeling da mi nokti rastu unatrag, svaki put su sve kraci i kraci (pucaju grozno) al nadam se da ce bit bolje
p.p.s obozavam ovaj lak, super izgleda i na plavoj podlozi, preko svijetlijih recimo rozih mi se zasad ne svidja, al mozda jos nisam nasla onu pravu

11 comments:

  1. Divan je! Ja imam jedan sličan od Farmasija (našla sam ih u DMu uz kasu i jako su jeftini, a fino se mažu :)
    Volim ljubičastu, džaba sve!

    I nisi jedina, meni se listaju u zadnje vrijeme, možda jer ih silujem lakovima :D

    ReplyDelete
  2. jako je lijep. u kojoj nami je kupljen? ima li i drugih lakova iz te kolekcije? zanima me punk

    ReplyDelete
  3. @ Biber, ma meni se listaju cijeli zivot, jos nisam nasla kako to sprijecit, ali pucaju najvise radi cistog acetona u labosu, a ne sjetim se svaki put stavit rukavice :(

    @ Ines, u onoj na trgu, bilo je svih lakova kad sam ja kupovala, ali to je bilo prije tri tjedna pa nisam sigurna koje je stanje sad

    ReplyDelete
  4. preeeeeeetty! najljepsi mi je s mat nadlakom!

    ReplyDelete
  5. i've been seeing a lot of great glittery polishes recently. lovely!

    thought you might be interested in my 100-piece ELF makeup palette, crackle polish and Ulta cosmetics giveaway!

    http://www.ohtobeamuse.com/2011/02/makeup-muses-makeup-more-giveaway.html

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)