Saturday, March 19, 2011

Black spots

Zadnjih dana sam svasta nesto poslikala, ali jos nisam obradila, pa ne znam s cim bi pocela, ali svakako kroz nadredni tjedan bi trebale izac sve manikure koje cu veceras obradit. Well evo i prve...


Ovo je bila moja manikura na St. Patricks day, iako imam zelenih lakova nisam ljubitelj te boje, pa sam to odlucila preskocit i vjezbat malo pecatiranje, koje jos bas nije sjajno kao sto mozete vidjet na slikama.


Podloga Catrice Pebble beach iz Oceana LE ja mislim, a uzorak su ove nove Essence plocice, a crni lak je Essence Stamp me black i Catrice top coat


Na prstenjaku mi je uzorak jos i najcistije ostao, ali mislim da nigdje ne izgleda strasno, pogotovo izdaleka efektno izgleda, trenutno najblize crackle-u sto imam dok ne dodju essence crackle lakovi


Evo i jedne pod umjetnim svjetlom da se vidi kako se sjaji od topcoata iako bez njega je ovo potpuno mat manikura, ali ja u zadnje vrijeme izbjegavam mat. Drugi put moram nac bijeli lak da ovo bude prava muuuu manikura ^_^

8 comments:

  1. Baš je fora.. samo mene više podsjeća na žirafu nego kravicu.. ali ako ti kažeš da je kravica onda je kravica.. ali bila bi još veća fora da nalakiraš nokte nježno ljubičasto i onda bijeli uzorak. BIla bi to Milka kravica.. hehe..

    ReplyDelete
  2. o to mi uopce nije palo napamet, a bas sam nedavno smuckala milka ljubicasti lak, bit ce onda i milka manikura kad stignem polakirat i slikat :)i ne znam zirafa mi nekako ima tanje prugice, mislim da na ovoj plocici ima i taj uzorak, probat ce se i to :)

    ReplyDelete
  3. Al me nasmeja sa "muuuuuuuuu manikura". :)) I izgleda vrh. Ja svoje pločice nisam ni otvorila. :D

    ReplyDelete
  4. dobra manikura :-D
    a ja ću zbog ovih pločica izludit, u splitu ih nigdi nema :-(

    ReplyDelete
  5. Prav simpatična manikura! :D

    ReplyDelete
  6. Čudovita manikura, si morem res kupiti še tole platko od Essence=)

    ReplyDelete
  7. He, he, he, he - super kravica. :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)