Thursday, February 3, 2011

What my precious drawer holds...

Iako vam ne mogu pokazivat nokte ovih dana, apsolutno nema razloga da vam ne bi pokazala kolekciju svojih lakova za nokte :) i pokoje sitnice uz to. Pokusala sam ih nekako logicno grupirat, ali tu i tamo zaboravih pokojeg pa je mozda tamo negdje i gdje ne pripada.


Trebali su bit sivi, srebrni i crni, ali uletilo ponesto tamnih (ljubicastih i plavih)


Crveni i rozi s uljezom


Ovo su oni koje nisam nigdje pametno mogla svrstat, a i jedan sljokasti koji sam zaboravila slikat.



Top, base coat, glitteri, painteri, lakovi za pecatiranje, mat nadlak


Ljepote moje najdraze plavi, a i ponesto tirkiznih i zelenih


I za kraj naljepnice i plocice :)

Nadam se da vam se svidja moja kolekcija :) nabujala je jako u zadnje vrijeme :) i sad se pokusavam zaustavit s kupovanjem lakova, ali je teeesko. Vidjet ce te swatcheve jos mnogih od ovih lakova, ali s vremenom necemo sve odjednom :D

5 comments:

  1. oho, krasna kolekcija :-)
    kad stigneš, obiđi me, imam par nagradica s tvojim imenom :-)

    ReplyDelete
  2. gledam i uzdisem:)super kolekcija:)

    ReplyDelete
  3. divna kolekcija! ja imam puno manje plavih i zelenih. nekako sam si napravila kolekciju bas po svojoj mjeri,i jucer sam zgrijesila opet ooops.. :)

    ReplyDelete
  4. Imaš nagradu na mom blogu!! Prekrasna kolekcija lakova! Razmišljam da i ja napravim post o tome ;)Čitamo se!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)