Tuesday, February 8, 2011

Super massive black hol(o)e

Nema sunca pa ne mozete vidjet ovu ljepotu, ovo je najbolje sto sam uspjela s blicem slikat. Ovo je crni lak sa holo cesticama, meni je marka nepoznata, a ni Google ne pomaze, naljepnica kaze da dolaze iz Poljske. Ovo je minic od nazalost samo 5,5 mL pa se razmisljam da odem kupit jos jednog.


Lak sam nasla u Nami i ovo je namazan u dva sloja, ful se brzo susi i ima prekrasan sjaj, ovo na slikama je bez top coata.


Evo gdje se vidi kako se sjaji, jedan dan kad ga budem nalakirala kad uhvatim ponesto sunca cu ga probat opet slikat pa ako ispadne bolje pokazem vam. 


Jos jedna losa slika gdje se mozda i najbolje vide prizmatske cestice. Obozavam holo lakove i znam da nisam jedina, zar ne?

9 comments:

  1. ma svi vole holo :-)
    ovaj mi krasno izgleda... crna boja i holo, nema šta da ne valja, zar ne :-D

    ReplyDelete
  2. Wow, super! o.O Poljaci imaju super lakove, stvarno, više jih vidim, više jih volim.

    ReplyDelete
  3. Fantastic! Well, it's a black holo, what's not to like? =)

    ReplyDelete
  4. Ooo, črn + holo = zmagovalna kombinacija :)

    ReplyDelete
  5. Odličan je :)
    Baš u zadnje vrijeme gledam malo te Poljske lakove, predobri su. Neki dan su mi sline curile dok sam ih gledala.

    ReplyDelete
  6. woooow divan!! nekako mi je promaknuo ovaj post u bloglovin' dzumbusu al sutra sam u7 gradu pa bum otisla prochekirat ovaj lak. krasan je stvarno.

    ReplyDelete
  7. Predivan! Gdje ih ima za kupiti? Dobila sam jedan u nekoj crvenoj boji i super je cak i nakon jednog sloja, čak ni četkica nije losa!!! OVaj bi bas bilo fora imati!

    ReplyDelete
  8. Irena,ja sam ovaj kupila u Nami na trgu, ali sam ih neki dan vidjela u Douglasu u Arena centru, pa mozda i po ostalim Namama i Douglasima ima

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)