Tuesday, February 15, 2011

Pinking about you

Jucer je bilo valentinovo, ali ja tek danas stavljam slike jer je bilo nepredvidjenih stvari sinoc.  Za pocetak oci, htjedoh nesto njezno i ne pretjerano naglaseno.


Boje na slikama nisu bas skroz vjerne jer zbog grozno oblacnog vremena je slikano pod umjetnim svjetlom. 
Svijetlo roza je jos poprilicno tocna, ali se ne primjecuje dio s tamnijom rozom, vjerojatno i jer su ova sjenila puna shimmera. 


Na usnama isto nesto njezno, Elizabeth iz Urban baroque kolekcije od Catricea, divna tekstura kao od svih njihovih ruzeva. 


I za kraj nokti :) Slika nije bas neka, ovo je bio neuspjeli pokusaj gradienta koji je nadam se spasen sa sljokama i pecatiranjem ^_^


Inace ignoriram valentinovo, ali mi je bilo zabavno se malo tematski poigrat. 

5 comments:

  1. meni se sviđaju diskretni lookovi, ali mi isto fali bar malo olovkice na donjem kapku, inače ok
    hebemu zlo, još ću morat nabacit koji ruž od catrice, vidim da ih svi hvalite i dobro mi izgledaju :-p
    manikura mi se sviđa... i vidim gradient na palcu :-)
    sviđa mi se pečat, koja ti je to pločica?

    ReplyDelete
  2. mislis na waterlineu? tamo mi je nema smisla stavljat jer se ispere kroz par minuta, a i zna mi radit probleme s lecama pa izbjegavam :)a i nemam bas velike oci pa ih ne zelim vizualno smanjivat. Plocica je essence jedna od novijih koje su dolazile u setu s pecatom i strugalicom, doduse vise nemam kutiju da znam tocan naziv

    ReplyDelete
  3. Meni je baš super, samo fali mi maskara na spodnjim trepavicama i bilo bi savršeno. :)

    A manikura baššš slaaatkkaaa! <3

    ReplyDelete
  4. Sve je super, a manikura naravno najbolja. :D

    ReplyDelete
  5. e i ja sam htjela rec da fali maskara na donjim trepkama, ak ubacis svijetlu olovku u waterline ili makar u unutrasnji kut oka oke ce ti izgledat veeelike :) i super si se nasminkala stvarno!! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)