Saturday, February 19, 2011

I see sun and blue sky and you

Buduci da danas nema sunca, malo sam iskopala slike iz naftalina ^_^  na redu je Pool party iz Essence colour &go asortimana, nazalost ovo je jedna od onih nijansi koju su davnih dana izbacili iz asortimana. Meni je ovo jedan od rijetkih lakova kod kojih sam posegnula za drugom bocicom.


Ovo je vodenasta svijetloplava sa srebrnim shimmerom, jako lijepo se maze, bar ispocetka, nakon duljeg vremena i kad se dodje pred kraj bocice se pocne zgusnjavat, ali jos uvijek se da mazat. Vjerojatno bi thinner rijesio problem, ali ja nikako da ga kupim.


Evo jedne gdje mi je boja nekako najrealnija, vidi se i kako se lijepo sjaji i bez top coata.


 I evo jedne slike na suncu, gdje se vidi da mu ne bi skodio i treci sloj, al uzivo se ne primjeti toliko pa nisam dodavala. Ovo mi je jedan od omiljenih ljetnih lakova, predobro izgleda s preplanulom puti i recimo u moru dok se roni :D iako to ne podnosi bas najbolje jer se krene chippat, al jos nisam nasla lak koji to ne radi na moru. 

6 comments:

  1. mmmm bas je ljetni.. nemam nijednu ovakvu nijansu (samo ledeno plavu i ponocno plavu), ali stvarno je zanimljiva!! brijem da izgleda fantasticno uz bijelu odjecu i mozda neki koraljni nakit.

    ReplyDelete
  2. ovo mi je obavezna boja za ljeto, jako je lijepa :)))

    ReplyDelete
  3. krasan lakić, morat ću ga čekirati :)

    sviđa mi se onaj look na očima ispod :)

    Girly

    ReplyDelete
  4. boja je predobra, samo ne volim šljoke :(

    ReplyDelete
  5. svidja! mada bih i ja volela da nema shljoka
    bash cu sutra malo do D&Ma u essence potragu :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)