Sunday, February 27, 2011

Eggplant sliver

Evo napokon nesto nove, znam da je dugo proslo, ali preko tjedna jedva uspijem disat, kamoli postat ^_^
Ovo je Manhattan 610W iz Diamonds kolekcije koja je bila aktualna ove zime.


Ovo je boja patlidjana puna divnog srebrnog shimmera koja ima sjajni finish kad se osusi. 


Cetkica je zgodna i da se lijepo radit s njom. Jedino sto zamjeram ovom laku je sto nema bas neku dobru trajnost, tipwear se pojavi vec kroz par sati.


Mislim da su boje na slikama prilicno realne, a slikavano je po oblacnom relativno svijetlom danu.


Mislim da se lakovi iz ove kolekcije jos mogu naci po nasim trgovinama pa ako vam se ovaj ljepotan svidja pozurite :) a ja odoh lakirat nokte ^_^

6 comments:

  1. Boja je stvarno super ali postojanost ...

    ReplyDelete
  2. krasno! ja trazim neki tamnoljubicasti lak, onaj catriceov mi je prezivahne boje (glupo zvuci al hocu nesto sto se ne presijava na rozasto). ovaj mi se bas svidja makar bih jos radije da nema shimmer. ah ti moji prohtjevi :D
    e da. i fakat ne volis zelenu? kako?? :) kaj nisam vidla tu kod tebe onaj essenceov plavozeleni lak cudne nijanse, kako li se zvao..?

    ReplyDelete
  3. pop :) crazy me ili green grass ne znam na kojeg mislis, tirkizni i bilo koji s primjesom plave se ne racunaju, plavu obozavam pa ona totalno popravlja stvar, ali maslinasto zelene, trava zelene, jabuka zelene, neon zelene, to nikako ne volim ^_^ iako recimo znam oci nasminkat zeleno jer mi nelose stoji, ali to ne moram cijeli dan gledat kao nokte :) iako kakav bi ja to bila ovisnik o lakovima da nemam sve boje iz spektra pa makar to i ukljucivalo zelenu ^_^

    ReplyDelete
  4. e mislila sam na crazy me! :) i ja volim zeleno na ocima, cesto nosim samo zelenu olovku na ocima jer mi to to najbrze ujutro, a imam masu zelene odjece i pogotovo accessories :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)