Saturday, February 5, 2011

Crazy Berlin

Vikend je i napokon mogu nalakirat nokte posteno :D Sto danas imam za vas? Moj prvi pokusaj utvrdjivanja duplica. Glavni akteri su Green grass i Crazy me ciji ste swatch vec vidjeli.


Mali prst i srednji prst su Green grass, a kaziprst i prstenjak su Crazy me, na ovoj slici izgledaju gotovo identicno. 


Ovo je slika gdje se vec vidi neka razlika, inace i na palcu je Green grass, vidi se kako je on malo plaviji nego Crazy me. I on je ovdje nanesen u samo jednom sloju <3 dok je Crazy me morao ic u dva jer je preproziran. 


Ovdje su oba u dva sloja nanesena cisto da se vidi bolje razlika u boji, a i pokrivnost Green grassa je puno bolja. Nisu bas duplici, ali nisu ni daleko, buduci da je Berlin trenutno u DM-ovima i da ima puno bolju teksturu od Crazy me preporucam kupovinu cak i ako imate Crazy :) 



Za kraj buduci da mi je bilo dosadno sam morala nesto preko napravit, pa je ovo jedan moj buckuris.

  Yay or nay za njega? ^_^

6 comments:

  1. Super ovo izgleda, kao neka abstraktna slika. Odlično :)

    ReplyDelete
  2. super noktići! kako si samo to uspjela! tutorial!!!

    ReplyDelete
  3. ja uopce ne vidim razliku izmedu tih lakova, makar je super informacija o tome kolko je potrebno slojeva. yay za zadnje noktice!!

    ReplyDelete
  4. draga, imaš nagradu kod mene!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)