Sunday, January 16, 2011

Random javljanje

Uf odakle da krenem, nemam vremena nizasto, pa posljedicno ni za pisanje postova. Ovo napokon imam mali predah iako i sad bi imala presnijih stvari za napravit. Ne stignem ni procitat sve sto ste napisale, na bloglovin'-u imam preko osamdeset neprocitanih postova, sto pokusavam svaki dan pomalo sustizat, ali brze se pise nego sto ja citam.  Ovaj post ce naravno bit djumbus svega i svacega jer ako ne uguram sve danas tko zna kad cu stic opet nesto napisat. 


Prvo da ne zaboravim divni giveaway  koji je pripremila Ulmiel povodom prvih 100 sljedbenika na GFC-u .


Zatim Nailcrazy mi je udijelila dvije divne nagrade prva je neka vrsta promocije evo i pravila koja bi bila sljedeća: postaj o nagradi i kopiraj pravila, linkaj osobu koja ti je proslijedila nagradu, izaberi 3 do 5 blogova, linkaj i komentiraj zašto baš oni, ostavi komentar na njihovom blogu o nagradi  i najvažnije: ovo je nagrada za nove i nepoznate blogove zato nemojte tagati nekog tko ima 300 ili više sljedbenika!


Tako da moji tagovi za ovo su:
Colorfulbottle ovisnica o lakovima i kemicarka ne moze bolje ^_^
Fleur naravno opet lakovi :)
Ivana voli lakove i rozu boju osobito :D


So, these are the rules to the award:
1. Thank and link back to the person who awarded you this award
2. Share 7 things about yourself
3. Award 15 redently discovered great bloggers
4. Contact these bloggers and tell them about the award!

7 stvari o meni : 1. Fan sam Ivana Balica i pratim svaku nasu i Zagrebovu rukometnu utakmicu
2. Nisam jutarnji tip osobe i jako se tesko budim
3.  Placem na tuzne filmove i knjige
4. nedavno sam pocela gledat francuske filmove i odusevljena sam
5. najdrazi mjeseci u godini su mi svibanj i rujan
6. preferiram traperice nad suknjama
7. hipohondar sam :/

Znam da bi ja trebala dalje taggat 15 blogova, ali cu radije proslijedit svima koji zele nastaviti ovo da nastave.
Imala sam namjeru staviti i neku sliku manikure, ali je ovaj post vec dovoljno dug i bez toga tako da ce to ic u nekom slijedecem postu. 

1 comment:

  1. ma nagrade su super, ako ništa drugo a ono mi se čini kad čitam da s nekim pijem kavu... malo se bolje upoznajemo
    a za praćenje blogova...uh, po noći sanjam jesam li stigla sve popratiti ili sam kojeg preskočila :-p

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)