Sunday, January 2, 2011

Prvo da vam pozelim svima dobru i sretnu novu godinu :) nadam se da ste je lijepo docekali i da ste se zabavili. Ja sam je docekala u bliskom drustvu u kucnoj varijanti i stvarno se ne mogu bunit na docek ove godine. Praznici kod kuce su bili skoro pa savrseni i da sam mogla ostat jos duze nitko ne bi bio sretniji od mene, ali takav je zivot i ne mozemo imati sve sto hocemo :( A sad sto sam imala na ocima i usima za novu godinu :D





Look je napravljen paletom Steel me iz Essence Metallics kolekcije, a maskara je Catrice Lashes to kill, na usnama je bio Catrice Stay on ruz u nijansi Lasting dream, nisam ga poslikala, al hocu jednom valjda :) Nadam se da vam se svidja :)

6 comments:

  1. Stvarno ti super stoji ta boja. :* A odjeća?
    Bit će prilike u kojoj će praznici duže trajati. Budi u to sigurna. :)

    ReplyDelete
  2. Da ne zaboravim, i tebi sretan božić i sretna nova! ;D Sve najbolje!
    btw. uskoro ću napisati novogodišnje odluke. woho

    ReplyDelete
  3. super look! meni je zao kaj nisam svoj poslikala. crno-zlatni s jedno kilom sljokica :D sretna nova :)

    ReplyDelete
  4. zgodan look,sviđaju mi se naušnice :-)
    kad je dobro počela neka godina i ostane dobra!

    ReplyDelete
  5. @MauMau- ma odjeca je bila dosadna, crni top i crne samterice to nema smisla slikavat ^_^
    @pop&nail- hvala :)

    ReplyDelete
  6. Sretna Nova godina!
    MU izgleda baš fino.

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)