Wednesday, January 5, 2011

Once upon a time there was a little princess...

Pretpostavljam da ste ovu ljepotu vec vidjeli, ali ja nisam mogla odoljet da ga ne poslikam, mozda je na slikama ispao mrvicu svjetliji nego u stvarnosti, ali to je do fotica i tu ne mogu nista :(


Inace ne ponavljam bas isti lak u vise navrata, al ovu ljepotu danas nosim valjda vec peti put u zadnjih deset dana ili tako nesto

 

 Jako mi je zao sto je ovaj lak LE jer ne znam sto cu kad ga nestane, morat cu nac neku zamjenu za ovako prekrasnu crvenu.


Ima prekrasan zlatni shimmer u sebi koji se mislim najbolje vidi na ovoj najdonjoj slici



Jeste li vi uspjele uhvatit ovog ljepotana ili vam je totalno nezanimljiv? P.S. da zanoktice su mi u komi XD al zima je i ja ne znam sto da radim vise s njima

...and they lived happily ever after.

7 comments:

  1. uspjela sam ga uloviti! :))))) predivan je

    ReplyDelete
  2. jel tak da je predivan!!!!moraš ga obožavati!

    ReplyDelete
  3. Ulovila zadnjeg na polici... lucky me..

    Divan je :))

    ReplyDelete
  4. ja ćem poludit...ništa od ulova :-/
    preostaje mi samo da ga zamrzim i tako prestanem patit za njim :-p

    ReplyDelete
  5. Najlepši iz te kolekcije! In super ti paše :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasan je! Ja bih ga kupila samo zbog imena, hehe :) Ali uopce ga nisam vidjela za kupiti... :/

    ReplyDelete
  7. Ni vidjela ni našla na taj. :O Ako ima ovog laka, bit će i sličnih/boljih u budućnosti čim ovaj odsluži svoje. ;D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)