Saturday, January 22, 2011

NOTD: Red and white

Danas malo price i malo slika. Ne znam koliko pratite, ali u toku je Svjetsko rukometno prvenstvo u Svedskoj i ja naravno pratim i navijam za nase. Malo slinim nad tim koliko su zgodni, malo sam odusevljena maestralnim potezima i golovima, malo tugujem s njima kad im ne ide i tako. E pa navijanja radi sam danas radila kockaste nokte. 
 

Ove kockice su stvarno zeznut uzorak za prenosit, ovo mi je vec treci il cetvrti put da pokusavam i skoro sam cijelu bocicu bijelog laka potrosila pokusavajuci da mi dobro ispadnu i ovo je tek prvi put da je ispalo dovoljno solidno da vam mogu pokazat.


Evo malo bliza slika, al opet necemo preblizu da se ne vidi razmrljanost tu i tamo. Inace u podlozi je Catrice Bloody Mary To Go, a bijela je Essence Stamp me white, plocica je isto Essence. Nasi su veceras pobijedili Argentinu, nadam se da ce tako i nastavit i proc grupu, a i dalje polufinale, finale :D Jel gledate rukomet?

7 comments:

  1. Super je ispalo,bas mi se svidja:)Sto se gledanja rukometa tice,ne pratim nazalost,moj sin sve terorise crtanim filmovima,tako da rijetko bilo sto mogu pogledat na tv:(

    ReplyDelete
  2. pravi navijački nokti!
    a utakmice... pa naravno da gledam,šta uopće pitaš!?
    vidila sam koju si dobru nagradu dobila na fleurinom blogu... čestitam!

    ReplyDelete
  3. Wohooa! :D Na ovoj slici izgledaju, pa, totalno super! :) Ne pratim nikakve sportove na telki, zato pratim ongoing anime već nekoliko sezona! (da, znam, otaku sam D:)
    Ja sam si za trash party napravila kombinaciju poluneonskih žutih i crvenih lakova, haha. :D Svaki prst po druga cijela boja i takva sam već par dana i kul sam si i začuđujem ljude. xD

    I ništ K od kerbsovog ciklusa... zasad. ^^; *skriva glavu ispod popluna* ali instrukcije jučer, danas, sutra! :)

    ReplyDelete
  4. super noktići! odlična kombinacija!
    vezano uz prenošenje ja sam imala tih problema sa nekim točkicama i kosim crtama!

    ReplyDelete
  5. @nail- pa moram pitat ne gledaju nuzno svi :) a fleurin paketic jedva cekam da dodje, srce me strefilo kad sam vidjela njen mail <3
    @Mau- nista krebsa pod hitno i obavezno nista bez njega -_-
    @Maybe- ako mislimo na istu plocicu i ja sam imala istih problema, ove velike uzorke je puno teze citave lijepo prenijet nego male

    ReplyDelete
  6. Wow, čudovito je ! Sem ostala brez besed =)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)