Saturday, January 8, 2011

I'm crazy about you :D

Danas nije bilo sunca, ali nadam se da ce vam i ove slike dobro docarati ovog dragulja. Ovo je Crazy me iz Essenceove kolekcije Crazy about colour  i na zalost sumnjam da je vise igdje dostupan, a ja si nazalost nisam uzela back-up bocicu.


 Lak nije ni pretekuc ni gumast, prekrasno se maze i prilicno brzo susi i ima neki sjaj kao sto vidite na slikama i bez nekakvog topcoata. Ova boja vam svakako nece proc neopazena na noktima. 


Iako je ova boja sve samo ne dosadna morala sam isprobati novu Essence plocicu koju sam kupila pa sam sa Deborah sense tech mat plavim lakom dodala ove kruzice i stavila topcoat da se sve lijepo sjaji


Evo i druga slika gdje se malo bolje vidi uzorak. 


Ove druge dvije slike su slikane pod umjetnim svjetlom jer sam tek maloprije stavila kruzice pa je sunce vec davno zaslo, a ja sam bila prenestrpljiva do sutra. Meni se jako svidja kombinacija, a vama?

13 comments:

  1. Ovo bas super izgleda iako nije bas moja boja. I joj, jedva cekam da si priborim koju Essence novu plocicu! :)

    ReplyDelete
  2. Super manikura=), mi je všeč barva in štampiljke=). Komaj čakam da si kupim Essence platko =)

    ReplyDelete
  3. ajme ženo,pa naravno da mi se sviđa...i lak mi se sviđa,normalno, nemam ga kao skoro nijedan iz te ili le :-(
    znači,ima šanse da se dočepam nove essence pločice,jel to iz dm-a?

    ReplyDelete
  4. hvala svima trima ^_^ a nail plocicu sam nasla u mulleru na trgu, pa nisam sigurna da je stigla u dm-ove al pretpostavljam ako i nije da bi trebala uskoro

    ReplyDelete
  5. Oho, wow! Inače nisam tip za lude boje, ali ovo je tako... PREDIVNO!!! <3 =^____^= O kakvoj je pločici riječ? Može link? ^^;

    ReplyDelete
  6. Bas mi se svidja efekat s plocicom:)

    ReplyDelete
  7. MauMau http://www.essence.eu/products/nails/nail-art/nail-art-stampy-designs.html ovakve plocice samo ne s ovim nego novim uzorcima
    Ulmiel&Mimi drago mi je da vam se svidja :)

    ReplyDelete
  8. Aaa, hvala. :) *polako se uhodava u svijet mode i kozmetike* :D

    ReplyDelete
  9. Nadam se da i dalje pratiš komentare... na mom blogu ćeš naći dvije nagrade sa svojim imenom :-)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)