Tuesday, January 18, 2011

Candy store

Puno slika i malo teksta danas jer sam umorna a kroz sat vremena moram ic na spavanje jer mi je budjenje ful rano, pocela sam izradjivat diplomski pa nema zabusavanja, a i lakiranja noktiju jer mi sva otapala s kojima radim otapaju lak pa nastane mini katastrofa, tako da cu lakiranje ostavit za vikende i rijetke dane kad budem mogla



Ovo sto tu na slici vidite je neki moj mix Essence Not just cute, Everybody's talking about i nekog bijelog Carlo di Roma


Preko je jedan sloj glitter toppera Carrie


Na gornjim slikama je ili blic ili umjetno svjetlo u pitanju 


Ova je u hladu


I zadnja je na suncu iako mi se tu boja cini malo isprano. Bas sam zapela za roze i crvene nijanse u zadnje vrijeme, ali se suzdrzavam od kupovine pa muckam sto imam :) 

7 comments:

  1. Lijep je :) Carrie...već dugo se kanim da je kupim :)
    Šta studiraš? Dizajn, slikarstvo, nešto...? :)
    Sretno s diplomskim!

    ReplyDelete
  2. Hvala :) a kemiju studiram pa zato otapala :D

    ReplyDelete
  3. Super manikura! Tudi sama imam zadnje čase veliko obsesijo na roza barvo =)

    ReplyDelete
  4. samo ti mučkaj... ali obavezno pokaži šta si smućkala :-)
    držim fige za diplomski!

    ReplyDelete
  5. o bože, kemija! :D još malo pa budeš napravila superkvalitetne lakove predivnih boja. :DDD

    ReplyDelete
  6. nail, uvijek :)
    Mau :) ako ne ostanem u znanosti bacam se na kozmetiku, specijalnost lakovi ^_^

    ReplyDelete
  7. Super ti je blog i baš mi se sviđaju ovi noktići :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)