Friday, January 28, 2011

All I want to do is to go under the rainbow

Buduci da su mi nokti daleko od reprezentabilnih ovih dana jer su popucali i ruke su mi grozno suhe, sto je naravno moja krivica jer ne nosim rukavice, ali mi se ruke znoje u njima i nespretna sam pa to nekako radije izbjegavam nego da ih nosim


Slikano je pod umjetnim svjetlom pa se ova prva ne vidi da je bas crvena, ali cilj mi je bio napravit dugu na ocima i napokon imam sve boje kojima to mogu napravit :) 

rainbow on hooded eyes

Ovo nije look koji bi nosila vani, ali mi ga je bilo zabavno raditi. Zanemarite sto okolo nije bas savrseno pocisceno, to ne znam nikad dobro napraviti, a fotoaparat ne oprasta nista. 


Jos uvijek razmisljam jel i trebala i ova crta linerom ili ne, ali se nikako ne mogu odlucit, a nisam poslikala bez.  Sva sjenila, maskara i liner su od essenca ako koga zanima tocno sto je odakle samo pitajte :)

8 comments:

  1. Dobra si, da si drzneš nosit tak opasen make up :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sa linerom! :) Jer naglašava oči. Bilo bi fora vidjeti nekog s takvom šminkom u montonom svijetu šminke. Blizu su maškare, oš usudit nosit još nešto izraženije? ;)

    ReplyDelete
  4. ako nećeš sada kad ćeš :-)
    nekako mi se čini da si prelaze mogla malo bolje zblendati ali meni je ovo ok, sa linerom, naravno :-)

    ReplyDelete
  5. Mau, vec godinama bojkotiram maskare pa sumnjam da cu se sminkat posebno za to, al nije problem u toliko sto je to jako izrazeno nego sto mi je malo presareno za setat normalno ovako, ali mozda jednom uleti za neki izlazak tko zna, trenutno nemam zivota ^_^
    nail, znam da sam mogla al nemam blending brush, pa blendam kako mogu, nadam se da cu uskoro nac i odgovarajuci kist

    ReplyDelete
  6. Ja preporucam elfov blending brush. Puuuuno je bolji od ecotoolsovog!
    Ovaj look me podsjeca na proljece.. ah..
    btw.. znas li moze li se ikako s blog.hr-a prebaciti stare postove na blogspot?

    ReplyDelete
  7. hvala na preporuci nisam ni znala da ecotoolsi imaju blending brush, a nazalost ne narucujem s neta jos pa ne mogu do elfa, a ne znam jel se moze prebacivat, ja nisam htjela pa nisam ni provjeravala, sumnjam da blog.hr nudi tako naprednu opciju da mozes to napraviti, ovdje ima neki uvoz i izvoz blogova, ali mislim da je to samo unutar bloggera

    ReplyDelete
  8. da vidla sam to al sam se nadala da to ima i blog.hr, bas sam naivcina :D
    nego vratila sam se jer sam zaboravila rec neki dan - ocemo swatch tirkiznog berlinca! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)