Saturday, December 11, 2010

World is not black and white, it's grey!

Slicice slicice :) Kruzici kruzici :) crno bijeli svijet :)




Nazalost sve slike su na umjetnom svjetlu, ova druga je i s blicem, ali mislim da ipak poprilicno dobro predocavaju realno stanje





Sva tri koristena laka su Essenceova, siva podloga je Five pocket grey iz LE Denim wanted kao sto je vidljivo sa slike, a crni i bijeli su mali lakovi za pecatiranje, Stamp me!white i Stamp me! black, psihodelicni kruzici su isto sa Essenceove plocice cije ime vise nazalost nemam, ali nema ih puno pa nije tesko pronac.





Isprva kad sam pocela stavljat pecate nadala sam se nesto drukcijem rezultatu, ali i ova varijanta mi se svidja, pogotovo sto sam lakirala nokte malo prije izlaska tako da vise nisam imala ni vremena za promjenu misljenja, osim eventualno samo za sloj prozirnog, ali to je nedopustivo ^_^ treba potrosit nekako sve te boje :) Komentari i misljenja na danasnje nokte dobrodosli :)

9 comments:

  1. Fantastično :)

    Baš mi se sviđa kako ti je ovo ispalo, odlično!!!

    ReplyDelete
  2. lovely colour!

    http://aliavenue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. slijedi komentar i mišljenje (stučno,naravno)...
    nemojmo se zavaravati i živjeti u zabludi,ovi nokti su proizvod svoje okoline i kao takvi gotovo nepopravljivo...zgodni :-)

    malo mi se zavrti u glavi od gledanja,ali baš mi se sviđaju :-) (ovo je bilo mišljenje laika)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se sviđa ta siva iz Denim wanted, ja sam kupila Essence Most Wanted ali mi ne odgovara tako tamna siva :(

    ReplyDelete
  5. super, super! to je sve kaj imam za reći!

    ReplyDelete
  6. @nail a jesu malo psihodelicni :)
    @biberlee a da probas sa movie star koliko se sjecam on bi mogao bit slican ovom
    @sve ostale hvala na lijepim komentarima :)(@all thank you for the lovely comments)

    ReplyDelete
  7. Vau, tole mi je pa noro všeč! Večkrat moraš objavit kaj takega :)

    ReplyDelete
  8. lajkam psihodelične krugove ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)