Saturday, December 4, 2010

Trenutno volim:

cd: The Pretty Reckless-Light me up - ne volim Taylor, al volim kako ovaj album zvuci, dok god je ne moram gledat kako se prenemaze sve je super, ima ovdje i pjesama koje su mi bile na repeatu nek vrijeme :)
serija: Grey's Anatomy-jer je sve drugo posteno valjda vec na pauzi ^_^
film: Easy A -to je zadnje sto sam pogledala, simpatican tinejdjerski film, ne pretjerano isklisejiziran
sminka: Maybelline watershine diamonds 111 Iridescent pink, njezno roza sa laganim sljokicama koja je blizi kraju i koje vise nema za kupit savrsena za neki there are no lips look
lak za nokte: Catrice-London's weather forecast trenutno na noznim prsticima :) volim njegovu boju, teksturu, trajnost, ma sve
hrana: cokolino :blush: nisam odavno papala, al to mi je jedan od guilty pleasures
random: bloglovin' ne znam sto bi bez njega i kako bi pratila sve vase divne blogove :) ovim putem hvala svim mojim followerima i svima koji komentiraju *bighug* za sve :)

2 comments:

  1. Primljeno na znanje...ja sam za seriju,lakić i hranu :-)

    ReplyDelete
  2. guglala sam catrice i prekrasan je!! :) bloglovin' i ja obozavam, i jedva cekam da im izadje aplikacija za iphone!! pretty reckless nisam slusala al sad idem prochekirat na YT, fala na preporuci :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)